Account Manager till Ryska Posten
Ryska Posten Bemanning / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Göteborg,
Mölndal,
Härryda,
Stenungsund,
Helsingborg eller i
hela Sverige Vill du vara med och ta vårt Göteborgskontor till nya höjder?
Ryska Posten Bemanning är en ung och hungrig organisation med drivna och sociala hjältar som alltid går en extra mil för att få kunderna nöjda. Vi har kontor i Stockholm och Göteborg. Vi arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor, ekonomi och administration och riktar oss mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Efterfrågan på bemanning ökar ständigt och också kraven på högklassig leverans. Vi på Ryska Posten Bemanning söker nu efter en säljtalang till vårt kontor i Göteborg. Du kommer att ansvara för hela säljprocessen vilket innebär att leta leads, skapa kontakter genom möten och följa upp affärer.
Publiceringsdatum2017-07-20ArbetsuppgifterDu kommer att arbeta med hela säljprocessen med att identifiera affärsmöjligheter. Arbetsuppgifter består av
• Prospektering
• Boka och genomföra kundmöten
• Skräddarsy lösningar och arbeta aktivt med att alltid ha nöjda kunder i din kundstock
VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som är orädd, trygg och har ett jävlar anamma. Du brinner för försäljning, människor och relationer och älskar att möta nya människor. Du är kreativ, personlig och har ett stort hjärta. Vidare är det viktigt att du är strukturerad, lösningsorienterad samt extremt målmedveten. Du ska tycka om att arbeta mot högt uppsatta mål och drivas av att ständigt förbättra och utveckla både dig själv och verksamheten du arbetar i. Du har förståelse för affärer och företagsbehov. Du har flerårig erfarenhet från sälj- och servicebranschen och har troligtvis arbetat med någon form av tjänsteförsäljning. Erfarenhet från bemanningsbranschen är starkt meriterande och en bakgrund inom kontorsservice är ett plus.
För att lyckas i rollen bör du trivas i en entreprenöriell miljö. Du är självgående, initiativtagande och ger mycket energi.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
johanna.nilsson@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Dagtid, tillsvidare Heltid, 100 %
ErsättningFast månadslön + bonus
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Götgatan 16
41105 Göteborg
KontorsadressGötgatan 16
Jobbnummer 3611140
Observera att sista ansökningsdag har passerat.