Account manager CWS Umeå
CWS Sweden AB / Säljarjobb / Umeå
2024-02-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account manager CWS Umeå" (publicerad 2024-09-03) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos CWS Sweden AB i Umeå,
Avesta,
Sigtuna,
Järfälla,
Stockholm eller i
hela Sverige Vi gör världen till en hälsosammare och säkrare plats med våra innovativa, hållbara och cirkulära lösningar för arbetskläder, hygien och entrémattor. Gör din värld bättre tillsammans med oss. Vill du sälja CWS plaggtjänster och skapa nya kundrelationer?
Vi tror på värdet av att vara en bra arbetsgivare. Vi strävar efter att upprätthålla höga standarder och goda relationer med våra anställda på alla våra arbetsplatser.
Arbetet som Account Manager Umeå innebär att du arbetar med både nykundsbearbetning och vård av befintliga kunder.
Behovet av vårt hyrsystem med arbetskläder finns hos både stora och små företag inom alla branscher.
Arbetet: CWS har en skräddarsydd produkt- och försäljningsmetodik. Du gör behovsanalyser, skriver offerter, följer upp och skriver avtal. Du kommer att arbeta i en tydlig arbetsstruktur med proaktivt kundarbete och i en balanserad mix mellan att vara ute hos kund och teamsmöten. Säljaren ansvarar även för att all kundinformation rapporteras in i CRM-systemet Saleforce.com.
Tillsammans med försäljningschefen sätts målen och ni följer tillsammans upp resultat. Du kommer att ha fast månadslön + provision och tjänstebil. Såklart friskvårdsförmån, kollektivavtal och härliga kollegor.
Du utgår från vår anläggning i Umeå.
Din profil: Du trivs med att ta ansvar för säljprocessen och drivs av att lyckas i affärer. Du är en duktig relationsbyggare med stort driv. Du utmanas av dina mål och arbetar strukturerat för att nå dem.
Du trivs att arbeta självständigt, planera din tid och du är van vid förhandlingssituationer.
Såklart gillar du att arbeta mot nyckeltal gällande besök, kundnöjdhet och omsättning. Administrativt kommer du att arbeta med rapportering, offert- och avtalsskrivning och du behöver därför goda kunskaper i Officepaketet.
Det krävs att du tar mycket eget ansvar och din framgång avgörs helt av ditt driv, attityd och personlighet. Rollen kräver att du har positiv inställning och stort tålamod.
Du har körkort och talar och skriver svenska och engelska. Vana från branschen är meriterande.
CWS Sweden AB har idag ca 450 anställda och finns på följande orter; Umeå, Avesta, Stockholm, Järfälla, Spånga, Norrköping, Malmö, Södra Sandby,
Staffanstorp, Oskarström, Varberg, Göteborg och Skara.
Vi är stolta över att säga att många av våra anställda stannar hos oss i många år på alla nivåer i företaget. När vi frågar våra kollegor varför de gillar att arbeta på CWS är det detta de svarar:
Som CWS-anställd får du möjlighet att arbeta med fantastiska människor i en dynamisk miljö
ge en fantastisk service till bra kunder
arbeta för ett öppet företag som uppskattar integritet
ta ansvar och förbättra din professionella och personliga utveckling
bygga din karriär
uppskatta en ekonomisk och operativt stark arbetsgivare
Välkommen med din ansökan via länken till workday.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare CWS Sweden AB (org.nr 556294-8777),
https://www.cws.com/se-SE Fraktvägen 6 (
visa karta)
901 33 UMEÅ
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats CWS Umeå
Jobbnummer 8501603
Observera att sista ansökningsdag har passerat.