Account Manager B2B
Sales Competence Sweden AB / Säljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sales Competence Sweden AB i Borås,
Göteborg,
Motala,
Linköping,
Malmö eller i
hela Sverige Stämmer det här in på dig?
Dina vänner beskriver dig som en dålig förlorare. Du ser dig som en bra vinnare.För dig finns inga hinder, bara viljan att bli lite bättre, hela tiden.Du vet att en kund ofta glömmer vad hon/han köpt, men aldrig hur hon/han blivit behandlad. Då har du hittat rätt!
Hos Sales Competence födds morgondagens stjärnor!
Sales Competence är ett av Sveriges mest framgångsrika säljföretag som återförsäljare till marknadens största operatörer med 12 år på nacken och har de flesta priser och utmärkelser man kan drömma om.
Vi är valda till årets nybyggare 2011 av H.M. Konung Carl XVI Gustaf och var en av toppkandidaterna i världens största entreprenörstävling, Ernst&Young's Entrepreneur of The Year.
Vi är i ett expansivt skede och hos oss har morgondagens framgångsrika affärsmän och kvinnor möjlighet att utvecklas. Din karriär börjar redan dag ett och du kommer snabbt märka av den starka gemenskapen och vinnarandan som präglar företaget.
Vi sitter på flera av Sveriges största orter och söker nu förstärkning till vårt superfina kontor i centrala Borås. Som Account Manager hos oss får du snabbt eget ansvar och förväntas bygga upp och bevara din egen kundstock.
Vi erbjuder:
Vi ger dig de bästa förutsättningarna att utveckla din karriär som kommunikatör. Vårt unika säljkoncept gör att vi kan erbjuda en generös lönemodell samtidigt som säljupplägget är enkelt.
Vi på Sales Competence AB har lång erfarenhet inom telecom. Vår fokus ligger på B2B försäljning av mobiltelefoni, mobila bredband, voice abonneman och mobila växlar. Vi säljer abonnemangslösningar för de största operatörerna i Sverige där vår huvudsakliga målgrupp är medelstora företag.
Sales Competence vill alltid vara i framkant när det gäller ny teknik och kreativa lösningar och har som målsättning att alltid sätta kundens önskemål i fokus.
I rollen som kommunikatör är din huvudsakliga uppgift att göra kvalitativa affärer med kundnöjdhet med telefon som redskap.
Vår personal är det viktigasta vi har och för oss är högsta prioritet att bygga en trivsam arbetsplats. Vi anordnar ofta roliga personalaktiviteter. Så som tävlingar, resor m.m.
Vi söker nu erfarna kommunikatörter till vårt växande kontor I Borås. Du som söker bör ha tidigare yrkeserfarenheterfarenhet inom försäljning via telefon, gärna med erafarenhet från Telecom-branschen.
Vi ser att du som söker:
• Gillar att ha roligt på jobbet
• Har vilja att tjäna pengar
• Är tävlingsinriktad
• Har som målsättning att utvecklas
• Har minst 3 månaders erfarenhet av försäljning via telefon
Vi söker kommunikatörer för heltidsanställning (Vardagar 8:00-17)
Intervjuver hålls löpande, anställningen startar efter överenskommelse.
Ansök med CV och personligt brev till
sardar_geranpayeh@salesab.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Arbetstider: Måndag till Fredag 08-17
Publiceringsdatum2015-11-11ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-25
Ansökan kan skickas till e-postadress:
sardar_geranpayeh@salesab.seFöretagSALES COMPETENCE SWEDEN AB
AdressSALES COMPETENCE SWEDEN AB
BOX 5063
59105 MOTALA
KontorsadressKUNGSGATAN 4 C
MOTALA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0141-218110
Jobbnummer 2521780
Observera att sista ansökningsdag har passerat.