Account Manager
Telenor Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
2018-11-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Account Manager" (sökbar t.o.m. 2024-11-25) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Vi söker en ny kollega, är du vår Perfect match?
Vi förväntar oss mycket av dig som Account Manager, på samma sätt som du kommer få mycket tillbaka från oss på Telenor. Om du väljer att vara med på vår resa framåt får du otroligt kompetenta kollegor, fantastiskt teamsammanhållning och en erfaren ledare med lång branscherfarenhet och framåtsträvande attityd som också genomsyrar hela företagskulturen. Men...Vad gör egentligen en Account Manger på Telenor?
Som Account Manager på Telenor är din uppgift att arbeta med Telenors breda produkt, tjänsteutbud och partnersamarbeten, med ett mobilt arbetssätt i fokus. Du hjälper våra kunder att skapa innovativa kommunikationslösningar som stödjer deras behov. Till din hjälp har du tekniskt och kommersiellt affärsstöd, kundservice samt övrig service för vårt tjänsteområde. I din roll utmanar du kunden i att hela tiden tänka proaktivt i form av hur saker kan effektiviseras, utökas och användas med ännu större kundnöjdhet och i sin tur lönsamhet för Telenor.
Passar du ihop med oss?
Du fullständigt brinner för försäljning och har erfarenhet av komplex försäljning mot B2B. Vidare är du en stark presentatör med god förmåga att hantera avancerade förhandlingar på ledningsgruppsnivå. Vi ser att du är en naturlig relationsbyggare som har lätt för att både skapa och behålla långsiktiga kontakter, tänker strategiskt och driver dina kundrelationer framåt. Att du är flexibel och en prestigelös lagspelare ser vi som en självklarhet då arbetet präglas av högt tempo och mycket ansvar. Som person är du engagerad, lösningsfokuserad och drivs av att göra affärer. På ett konsultativt sätt hjälper du våra kunder att utvecklas. Du är affärsmässig och har förmåga att se kundnytta i varje säljmöjlighet samtidigt som du är målinriktad och kan arbeta självständigt. Vidare talar du svenska och engelska obehindrat.
Vidare som en i gänget hos oss...
Utöver förmåner som friskvårdsbidrag, rabatter, försäkringar och aktieprogram har vi också WeClub som bidrar till ett ökat gemensamt engagemang på Telenor. Som anställd har du möjlighet att vara en del av vår kör, delta vid spelkvällar, vara med på danspass för att nämna några av våra aktiviteter. Sedan har vi förstås olika evenemang med jämna mellanrum som uppskattas såväl av oss internt som av våra kunder.
Vårt mål är att ständigt nå nya höjder på marknaden och vi söker dig som vill vara med och bidra till detta - Låter detta intressant, skicka då in din ansökan till oss så hoppas vi att det blir en 100 % perfect match!
Sista ansökningsdag är 2018-11-13. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT
Publiceringsdatum2018-11-05ErsättningSALARY
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-14
Ange följande referens när du ansöker: J068865
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRecruiter Name
FöretagTelenor Sverige AB
AdressTelenor Sverige AB
Not Specified
11645 Stockholm
KontorsadressNot Specified
Jobbnummer 4440710
Observera att sista ansökningsdag har passerat.