5-7 Boendehandledare, Heltid, Ref Nr 343

Östersunds Kommun / Vårdarjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vårdarjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Östersunds Kommun i Östersund

VÅRD- OCH OMSORGSFÖRVALTNINGEN söker till
OMSORGEN OPE/TORVALLA, Faktorvägen
Heltidstjänster, tillsvidareanställningar
Tillträde någon gång under februari 2009
Vill du vara med och starta Torvallas nya gruppbostad?
Då har du chansen nu! Att tillsammans med dina nya arbetskamrater och de brukare som ska bo där, påverka och utforma den nya gruppbostaden.
Arbetsuppgifter: att utifrån ett individuellt arbetssätt, ge god omvårdnad, stöd och service i brukarnas egna lägenheter. Det ställs stora krav på ett flexibelt arbetssätt, där samverkan med andra vårdgivare och närstående är en viktig del. Du ska också som personal stötta och motivera så att brukarna får en bra fritid. Utgångspunkten är naturligtvis brukarens behov och önskemål.
Arbetstiderna omfattas av morgon-, kväll-, helg- samt jourtjänstgöring.
Kvalifikationer: omvårdnadsprogrammet eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömmer lämplig.

Publiceringsdatum
2008-10-22

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
tv

Ersättning
Fast lön
individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-11-15
Ange följande referens när du ansöker: 343
Ansökan kan skickas till e-postadress: kontorsservice@ostersund.se

Kontakt
Malin Fredriksson, enhetschef, 070-242 84 58
Kirsi Heini, omsrådeschef, 063-14 44 74

Facklig kontakt
Örjan Andersson, Facklig företrädare, 063- 811 13

Företag
ÖSTERSUNDS KOMMUN

Adress
ÖSTERSUNDS KOMMUN
Serviceförvaltningen/Rekrytering
83182 ÖSTERSUND

Kontorsadress
Serviceförvaltningen, Rekrytering

Kontaktuppgifter
E-postadress: kontorsservice@ostersund.se

Jobbnummer
337902

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Östersunds Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Östersunds Kommun: