4Spar söker Sparkontohandläggare!

4Finance AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 4Finance AB i Stockholm, Sollentuna eller i hela Sverige

Inlåningsverksamheten 4Spar erbjuder i dagsläget marknadens i särklass mest attraktiva sparform. 4Spar riktar sig mot privatpersoner och erbjuder en enormt konkurrenskraftig ränta. Bolaget är en registrerad inlåningsverksamhet som har varit verksam på den svenska marknaden sedan år 2012. 4Spar är ett dotterbolag till det globala finansföretaget 4Finance AB. Koncernen har en historik av snabb tillväxt och har idag en ledande position inom sitt segment i alla de länder där bolaget verkar.

Bolagen i den svenska delen växer och vi flyttar därför verksamheten till nya ljusa lokaler i Hammarby Sjöstad, nära Gullmarsplan.

Vi erbjuder en snabbt växande internationell arbetsplats med högt i tak och goda möjligheter att själv få vara med och påverka bolagets framtida utveckling. Vi förespråkar initiativrikedom och öppenhet.

Om Tjänsten?
Vi planerar att utöka vår inlåningsavdelning med ytterligare en medarbetare inom 4Spar. Som sparkontohandläggare jobbar du med att nå uppsatta mål samt agerar som den huvudsakliga länken mellan företaget ut till kunderna.

Du kommer att vara ansvarig för all kommunikation med våra kunder via telefon samt email. Du kommer att finnas behjälplig för våra redan befintliga kunder i deras ärenden men även handlägga nya kundförfrågningar. Du kommer även genomföra en hel del bakomliggande administrativt arbete såsom exempelvis registrering av in- och utbetalningar.

Vem trivs här?
Vi söker dig som är målinriktad och har förmågan att tänka analytiskt. Du har ett naturligt logiskt tänkande och är noggrann i ditt arbete. Vi sätter stort värde i att du har en god känsla för service, en administrativ ådra samt ett gott ordningssinne. Då vi är en liten arbetsplats ser vi att du är flexibel och prestigelös i ditt sätt att arbeta.

För att bli en vinnare hos 4Finance AB ser vi att du är ambitiös, noggrann, social och lojal.

Vi söker dig som:
• Har arbetslivserfarenhet inom kundservice
• Har goda datorkunskaper
• Har utmärkta muntliga och skriftliga kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska
• Har slutfört en gymnasial utbildning
• Kan arbeta självständigt och är noggrann
• Kan hantera många projekt samtidigt
• Är trygg och trivs med kontakt med andra människor

Arbetstider
Arbetstiderna är förlagda på kontorstid, vardagar mellan kl. 8:00-17:00

Publiceringsdatum
2014-11-04

Kontaktuppgifter för detta jobb
Tjänsten kommer att tillsättas löpande.
Du är välkommen att maila in ditt personliga brev, CV samt en bild på dig själv till nedanstående e-mailadress.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-04
Ansökan kan skickas till e-postadress: sofia.palm@4finance.se

Kontakt
Sofia Palm, Kundtjänstansvarig sofia.palm@4finance.se

Företag
4Finance AB

Adress
4Finance AB
Isafjordsgatan 30 A
16440 Kista

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2054015

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 4Finance AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 4Finance AB: