1st line support / servicedesk till revisionsbolag

Poolia Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2020-02-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1st line support / servicedesk till revisionsbolag" (publicerad 2020-02-21) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du social och teknikintresserad? Letar du efter en karriär i ett stort internationellt företag? Det här är ett perfekt första jobb för dig som har läst en teknisk utbildning eller kanske jobbat extra i helpdesk. Vår kund är ett välkänt företag inom revision och konsulttjänster. De söker en ny kollega till sin 1st line support / service desk i centrala Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag på heltid där du blir anställd hos Poolia IT och jobbar på plats hos vår kund. Uppdraget startar så snart vi hittar rätt person och pågår tillsvidare. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2020-02-19

Om tjänsten
Vår kund är ett internationellt företag som erbjuder konsulttjänster inom finans och revision. IT-avdelningen och specifikt service desken som hanterar 1st line support söker nu en ny kollega. Du kommer bli en del av ett kompetent team som samarbetar för att ge utmärkt IT-service till kollegor on site och via telefon. För dig som trivs och utvecklas i rollen finns goda chanser att gå vidare till 2nd line support.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som 1st line support hanterar du ärenden via telefon, mail och dessutom när kollegor kommer in personligen i servicedesken. Du kommer ge IT-support inom både data och telefoni. Du hanterar varje ärende med god service och skickar vidare till 2nd line om du inte kan lösa det själv.

Utöver att hantera ärenden kommer du även dokumentera ditt arbete och lyfta förbättringsförlsag. Du samarbetar med teamet för att prioritera arbetet och på det sättet ge så god service som möjligt till organsiationen.

Vem är du?
Vi söker dig som nyligen har tagit examen eller som har jobbat i helpdesk i ett par år. Du är teknikintresserad och har en bred teknisk grund att stå på. Du är duktig på
• Service
• Problemlösning
• Kommunikation

Du talar svenska och engelska flytande. Det är ett stort plus om du har erfarenhet av
• Office365
• Active Directory
• Telefoni - både iOS och Android


Låter det här som en tjänst för dig? Då vill vi läsa din ansökan redan idag!

Intervjuer och urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du har frågor kring Poolia IT eller konsultuppdraget är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Däremot tar vi inte emot ansökningar via mail. Du ansöker i stället genom att klicka på "ansök nu".

Varmt välkommen till Poolia IT!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Poolia Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "56278".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia IT AB

Jobbnummer
5106291

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: