1st line support för butiksdatasystem
Visma EssCom AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-03-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1st line support för butiksdatasystem" (publicerad 2018-08-08) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Visma EssCom AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Uppsala,
Norrköping,
Gävle eller i
hela Sverige Visma gör verksamheter mer effektiva, genom att leverera programvara, outsourcingtjänster, inköpslösningar, inkassotjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterad utveckling och konsultverksamhet. Vi förenklar och automatiserar verksamhetsprocesser hos 400 000 nordeuropeiska kunder inom privat och offentlig sektor. Vi är 6 700 anställda och omsatte 7 100 miljoner norska kronor 2014.
Visma EssCom AB är ett rikstäckande företag som ligger i absolut framkant vad gäller eftermarknadstjänster inom elektronik och IT. Vi utför service och installationer av IT-relaterad utrustning samt bedriver verkstadsverksamhet och kundsupport i Sverige. Visma EssCom är certifierade inom ISO 14001, ISO 9001 samt OHSAS 18001.
Visma EssCom AB utökar nu sin Customer Supportverksamhet i Bromma och söker medarbetare till ett antal tjänster.
Som Customer Supportmedarbetare på Visma EssCom kommer du att i nära samarbete med övrig eftermarknad arbeta proaktivt med support till våra kunder och tekniker. I rollen ingår att ta emot och registrera felanmälningar, ge teknisk support och tillse att ärenden hanteras i enlighet med tydliga SLA:er som finns formulerade i våra kundavtal. Vår Customer Supportverksamhet arbetar i enlighet med ITIL:s processer.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet att arbeta med kundsupport. Du är service minded och sätter alltid kunden i främsta rummet. Du är strukturerad, kvalitets- och lösningsorienterad och har förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. För att trivas hos Visma EssCom är det viktigt att vara prestigelös, ha laganda och vara ansvarstagande.
I tjänsten ingår kvällsarbetstider samt eventuellt även helgarbete.
Vi söker såväl juniora som seniora medarbetare. Följande är meriterande men inte ett krav:
Erfarenhet av arbete med kundsupport Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Dokumenterad IT-utbildning ex. SQL, operativsystem Erfarenhet av att arbeta enligt ITIL
Tjänsteort är Bromma. Omfattning: heltid, 40 h/vecka. Förskjuten arbetstid, beredskap, övertid och obekväm arbetstid kan förekomma.
Tjänsten tillsätts omgående. Visma EssCom tillämpar provanställning i 6 månader.
Sista ansökningsdag är den 3 april 2016.
För frågor kring tjänsten, kontakta Supportchef Fredrik Nordkvist
fredrik.nordkvist@visma.comVaraktighet, arbetstid
heltid/tillsvidare Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-03-15ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-03
Ansökan kan skickas till e-postadress:
fredrik.nordkvist@visma.comKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFredrik Nordkvist +46 10-141 16 00
fredrik.nordkvist@visma.comFöretagVisma EssCom AB
AdressVisma EssCom AB
Gårdsfogdevägen 5
16867 Bromma
KontorsadressGårdsfogdevägen 5
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2726950
Observera att sista ansökningsdag har passerat.