1st line support för butiksdatasystem

Visma EssCom AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-03-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1st line support för butiksdatasystem" (publicerad 2018-08-08) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Visma EssCom AB i Stockholm, Sundbyberg, Uppsala, Norrköping, Gävle eller i hela Sverige

Visma gör verksamheter mer effektiva, genom att leverera programvara, outsourcingtjänster, inköpslösningar, inkassotjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterad utveckling och konsultverksamhet. Vi förenklar och automatiserar verksamhetsprocesser hos 400 000 nordeuropeiska kunder inom privat och offentlig sektor. Vi är 6 700 anställda och omsatte 7 100 miljoner norska kronor 2014.

Visma EssCom AB är ett rikstäckande företag som ligger i absolut framkant vad gäller eftermarknadstjänster inom elektronik och IT. Vi utför service och installationer av IT-relaterad utrustning samt bedriver verkstadsverksamhet och kundsupport i Sverige. Visma EssCom är certifierade inom ISO 14001, ISO 9001 samt OHSAS 18001.
  Visma EssCom AB utökar nu sin Customer Supportverksamhet i Bromma och söker medarbetare till ett antal tjänster.
Som Customer Supportmedarbetare på Visma EssCom kommer du att i nära samarbete med övrig eftermarknad arbeta proaktivt med support till våra kunder och tekniker. I rollen ingår att ta emot och registrera felanmälningar, ge teknisk support och tillse att ärenden hanteras i enlighet med tydliga SLA:er som finns formulerade i våra kundavtal. Vår Customer Supportverksamhet arbetar i enlighet med ITIL:s processer.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet att arbeta med kundsupport. Du är service minded och sätter alltid kunden i främsta rummet. Du är strukturerad, kvalitets- och lösningsorienterad och har förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. För att trivas hos Visma EssCom är det viktigt att vara prestigelös, ha laganda och vara ansvarstagande.
I tjänsten ingår kvällsarbetstider samt eventuellt även helgarbete.
Vi söker såväl juniora som seniora medarbetare. Följande är meriterande men inte ett krav:
Erfarenhet av arbete med kundsupport Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Dokumenterad IT-utbildning ex. SQL, operativsystem Erfarenhet av att arbeta enligt ITIL
Tjänsteort är Bromma. Omfattning: heltid, 40 h/vecka. Förskjuten arbetstid, beredskap, övertid och obekväm arbetstid kan förekomma.
Tjänsten tillsätts omgående. Visma EssCom tillämpar provanställning i 6 månader.
Sista ansökningsdag är den 3 april 2016.  
För frågor kring tjänsten, kontakta Supportchef Fredrik Nordkvist fredrik.nordkvist@visma.com

Varaktighet, arbetstid
heltid/tillsvidare Tillsvidare

Publiceringsdatum
2016-03-15

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-03
Ansökan kan skickas till e-postadress: fredrik.nordkvist@visma.com
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Fredrik Nordkvist +46 10-141 16 00 fredrik.nordkvist@visma.com

Företag
Visma EssCom AB

Adress
Visma EssCom AB
Gårdsfogdevägen 5
16867 Bromma

Kontorsadress
Gårdsfogdevägen 5

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2726950

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Visma EssCom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Visma EssCom AB: