1:st line medarbetare till helpdesk

Jobquest Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-05-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1:st line medarbetare till helpdesk" (publicerad 2017-11-02) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

JobQuest söker efter en Helpdesk/1:st line medarbetare till kund i Stockholm!

Du kommer att ge stöd inom IT/Data via telefon, e-post och fjärradministration. Supportera användare och arbeta med felsökning och felavhjälpning på både hård och mjukvara. I arbetsuppgifterna ingår också andra administrativa uppgifter där du bland annat snabbt behöver kunna reparera applikationer (system / programvara) i händelse av maskinvarufel. Sköta installation eller ominstallation av applikationer (system / programvara) och tjänster.
Du arbetar efter kundens Incident and Problem Management-processer, men bidrar också till att förbättra processerna på sikt.

Uppdraget är en del av JobQuest konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos JobQuest men din placering kommer att vara som konsult hos vår kund. Anställningen är heltid.

Du är positiv och har lätt att samarbeta. Du kommer att vara en del av ett supportteam som supporterar ett stort antal användare via telefon/mail och remote, alla på olika tekniska nivåer. Det är viktigt att du trivs att jobba med andra och att du har lätt att ta till dig ny information.

Kompetens/erfarenhet:

• Minst 6 månaders erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Relevant IT-utbildning
• Mycket bra svenska och engelska i tal och skrift
• Windows, felsökning
• Dokumentation i ärendehanteringssystem
• MS Office
• Användar- och lösenordshantering i Active Directory (AD)

Stor vikt läggs på personlig lämplighet.

Din ansökan:

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Din ansökan ska innehålla CV, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

Kollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag.

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

Om JobQuest:

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.

Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.

Varaktighet, arbetstid
100% Möjlighet till förlängning

Publiceringsdatum
2017-05-30

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kirsi Andersson

Företag
Jobquest Sverige AB

Adress
Jobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm

Kontorsadress
Upplandsgatan 7 11123 Stockholm

Jobbnummer
3528337

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobquest Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobquest Sverige AB: