Willhem AB söker fastighetsförvaltare till Halmstad

Willhem Göteborg AB / Administratörsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Willhem Göteborg AB i Halmstad, Helsingborg, Borås, Göteborg, Trollhättan eller i hela Sverige

På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Vi är ett ungt företag med långsiktiga ambitioner för såväl kunder och fastigheter som våra medarbetare. Nya idéer inom service, fastighetsutveckling, hållbarhet och digitalisering ska göra oss till Sveriges mest nyskapande bostadsbolag.

Vi söker en fastighetsförvaltare till vårt nya fräscha områdeskontor i Halmstad.

Som fastighetsförvaltare har du resultat- och personalansvar för bovärdar och förvaltningsassistenter för ett tilldelat förvaltningsområde. Ansvaret innebär både tekniskt och ekonomiskt ansvar för fastigheterna genom ett aktivt arbete med att optimera uthyrning-, ärende- och skötselprocesserna.

Du rapporterar till fastighetschef och ingår i ledningsgruppen för Halmstad.

I dina arbetsuppgifter ingår bl.a.
• Upprätta och fullfölja affärsplaner för förvaltningsområdet
• Styrning och uppföljning av intäkter- och kostnader
• Ta fram underlag för budget och prognoser
• Ledning av bovärdar och förvaltningsassistenter
• Utveckla och upprätthålla en hög servicekänsla i den egna gruppen
• Planera och följa upp NKI-åtgärder
• Uppföljning av ärenden så att uppsatta mål nås
• Effektivisera och optimera områdets fastigheter avseende värme, vatten, el och avfallshantering
• Tillse att uthyrning av lediga objekt sker så att inte vakanser uppstår
• Ansvara för att myndighetsbesiktningar genomförs och att åtgärder vidtas så att myndighetskrav tillgodoses
• Handläggning av störningsärenden
• Utveckla relationer till våra hyresgäster, medarbetare, entreprenörer och myndigheter

Du har en eftergymnasial utbildning eller likvärdig kompetens inom fastighetsområdet. Det är meriterande om du har något eller några års erfarenhet av arbete inom fastighetsförvaltning och ledarskap. God datorvana är en självklarhet.

Vi söker dig som vill bli en engagerad fastighetsförvaltare. Du är kommunikativ, prestigelös, förtroendeingivande och har ett kundorienterat arbetssätt. Du är strukturerad, affärsmässig, målinriktad, gillar förändringar och har ett eget driv.

B-körkort är ett krav.

På Willhem arbetar vi aktivt med vår värdegrund, vilket innebär att vi är värdeskapande, affärsmässiga, kundfokuserade, nyskapande och ansvarsfulla. Det är värderingar som du måste dela och känna dig inspirerad av för att vara rätt person för rollen.

Tillträde: enligt överenskommelse

Ansökan:
Välkommen med din ansökan på http://jobb.willhem.se/ bestående av CV samt personligt brev senast 21 januari. Vi undanber oss ansökningar via e-post. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, sök därför tjänsten redan idag!
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta regionchef Catarina Carlström på 031 788 70 37 eller catarina.carlstrom@willhem.se

Publiceringsdatum
2018-01-09

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 0001-01-01

Kontakt
catarina.carlstrom@willhem.se

Företag
Willhem Göteborg AB

Adress
Willhem Göteborg AB
Box 53137
40015 GÖTEBORG

Kontorsadress
Vasagatan 45

Jobbnummer
3892223

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Willhem Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Willhem Göteborg AB: