Webhelp söker en driven Team Manager till Electrolux!

Webhelp Sweden AB / Chefsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Då Electrolux-uppdraget på Webhelp ständigt växer, söker vi nu en driven och kreativ Team Manager till vårt huvudkontor i Stockholm!

Vi söker dig som idag arbetar som ledare eller coach, eller kanske dig som sitter i en kundtjänst- eller serviceroll men är redo för nästa kliv i karriären. Viktigast är att du är målmedveten, ansvarstagande och motiverad av att hjälpa våra engagerade medarbetare att prestera ännu bättre. Är du dessutom en person som drivs av utmaningar och brinner för att utveckla andra, då är det dig vi söker!

OM TJÄNSTEN

Som Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande kundnöjdhet samt försäljning. Ditt främsta fokus kommer att vara att stötta dina Advisors i ditt team i sitt dagliga arbete samt främja deras utveckling inom kundbemötandet via telefon och mail. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetarsamtal, uppföljning, coaching, verksamhetsplanering samt utbildning.

Du kommer bli en del av en arbetsplats som förespråkar högt i tak och att ha roligt på jobbet. Du, tillsammans med två befintliga Team Managers kommer jobba för att skapa trivsel och gemenskap på arbetsplatsen samtidigt som ni har i uppdrag att inspirera era medarbetare till att göra sitt bästa.

VI SÖKER DIG SOM

Är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar och är lösningsorienterad. För att lyckas i den här tjänsten ser vi gärna att du har god erfarenhet av att leda, antingen i din nuvarande tjänst eller att du har ledarskapserfarenheter från ett idrottssammanhang.

Du tycker om att jobba med resultat, är målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att vilja och kunna nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.

Krav för tjänsten:

Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska och engelska

Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga

God datorvana, lätt för att lära nya datorsystem och applikationer

Arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande serviceyrken

Meriterande är:

Kunskaper i svensk arbetsrätt

Dokumenterad ledarerfarenhet

Ledarutbildning

COPC-kännedom

Erfarenhet av att coacha inom försäljning/kundtjänst

START: Enligt överenskommelse

PLACERINGSORT: Stockholm

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Varierande mellan måndag-fredag 07:30-18:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-02-14

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi ser fram emot din ansökan!

Vid frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Erika Pjerne på erika.pjerne@webhelp.com

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients' operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world's most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination:
Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2020-02-12

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Webhelp Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB (org.nr 556586-1001)

Arbetsplats
Webhelp Sweden

Jobbnummer
5092666

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Sweden AB: