Vi söker Ordermottagare /Administratör på heltid
MaxExperten AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MaxExperten AB i Stockholm MaxFix är ett växande litet företag som sedan 2018 sysslar med bygg och småfix i kundernas hem och även åt småföretag. Våra tjänster har alla gemensamt att de är husnära, snabba, och prisvärda. Vårt kontor och din blivande arbetsplats ligger i Stureby, Enskede.
Vi letar i nuläget efter en ordermottagare/administratör på heltid, som kan ta emot och besvara kundförfrågningar i telefon, via e-mail eller från vår webbplats. Som ordermottagare hjälper du till att lösa kundens problem och svarar på frågor som kan vara av mycket varierande och olika karaktär. Du registrerar ärendet i vårt bokningssystem och tilldelar därefter ärendet till utsedd person. Vi tillämpar provanställning i sex månader.
Hos oss blir du en viktig del av ett engagerat team. Du får en central och bred roll med många intressanta kontakter, där du får använda din sociala kompetens.
Du bör ha gymnasieutbildning, ha datorvana, och gärna ha erfarenhet av byggbranschen. Du tycker om att ta ansvar, så ärlighet, punktlighet och noggrannhet är viktiga ledord för dig. Förutom Svenska som modersmål och flytande Polska eller Ukrainska eller Ryska.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-11
E-post:
maxexperten.ab@gmail.com Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare MaxExperten AB (org.nr 559249-8637),
http://maxfix.se Bastuhagsvägen 30 (
visa karta)
122 42 ENSKEDE
Jobbnummer 7643050
Observera att sista ansökningsdag har passerat.