Vi söker nu en Team Leader till vårt kontor i Linköping!

Releasy Customer Management / Försäljningsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping, Norrköping, Solna, Stockholm, Borås eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Vi söker dig som har erfarenhet från en ledande befattning inom kundservice och drivs av att få ditt team att nå framgång. Tjänsten är på vårt kundservicecenter iLinköping där det gäller att leverera den bästa kundupplevelsen - varje dag!

Som Team Leader leder du genom att vara exemplet agenterna vill följa. Du har ett analytiskt öga för vad som hjälper och vad som stjälper ditt team. Du är inte rädd för att ta initiativ och beslut som leder gruppen mot nya höjder, även i stressiga situationer. Du arbetar målinriktat med hela teamet, analyserar och rapporterar teamets resultat och arbetar alltid för att teamet ska prestera bättre än gårdagen. Du har ett direkt personalansvar för ca 15-20 medarbetare, vissa med erfarenhet och andra helt nya inom området, så skinn på näsan och ej vara rädd för att ta tag i obekväma situationer ligger i din natur. Självklart besitter du förmågan att inspirera och lyfta andras prestationer, bygga goda och långsiktiga relationer och är en ordningsam och strukturerad person.

Vi letar efter dig som har erfarenhet att leda, inspirera och influera människor och gärna med erfarenhet inom kundservice. Du lever och lär efter vårat mål att i varje enskild kundinteraktion leverera " den bästa kundupplevelsen". Du ser merförsäljning som en service och naturlig del av varje möte med kund. Vi ser att du har en inställning och ambition där inget problem är för litet, inget behov är för stort.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Ansvarsområden

• Huvudansvar för teamets lönsamhet.
• Personalansvar för samtliga medarbetare i teamet.
• Huvudansvar för kvalitet och att alla medarbetare har rätt kunskapsnivå.
• Uppföljning av sjukfrånvaro och annan frånvaro.
• Delvis ansvar för kontakten med uppdragsgivare.
• Ansvar för trivsel och arbetsmiljö i teamet.

Kvalifikationskrav

• Lägst gymnasiekompetens.
• Erfarenhet av ledarskap inom kundservice.
• God datorvana.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Anställningsgrad

100%, Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-08-13

Ersättning
Månadslön enligt överenskommelse.

Din ansökan vill vi se hos oss omgående då vi kommer att intervjua fortlöpande. Frågor besvaras av vår Rekryterare via mail Carolina Cleber, carolina.cleber@releasy.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carolina Cleber

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Teknikringen 6
58330 Linköping

Kontorsadress
Teknikringen 6 , Linköping

Jobbnummer
4286378

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: