Vi söker engagerade medarbetare till Telias förtagskundtjänst!

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping, Norrköping, Solna, Stockholm, Borås eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telekom, energi, bank och resor. Vi finns representerade i Linköping, Borlänge, Borås, Stockholm och Barcelona. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Vi arbetar ständigt med att bevara en arbetsplats med härlig anda, energi och kamratskap där våra medarbetare trivs och brinner för det de gör. Vi tror att olikheter gör oss starkare och vår blandning av ålder, kön och etnicitet gör att vi växer och utvecklas tillsammans. Vi arbetar med trygga anställningar genom kollektivavtal med Unionen.

Vi söker efter kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Linköping för vårt spännande uppdrag för Telia Company, den nya generationens telekomföretag. #Newgentelco

Telias medarbetare möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. Om du gillar service, försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas som fisken i vattnet på detta uppdrag.

Publiceringsdatum
2017-03-31

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att tillsammans med dina kollegor och besvara inkommande samtal från Telias företagskunder. Arbetet innebär att hjälpa kunden hitta rätt lösningar genom rådgivande försäljning för att utveckla kundens hela behov med hjälp av Telias produkter och tjänster. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "Möta kunden på kundens villkor".

Profil
Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du besitter mycket god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du drivs av att se kunderna få en kundupplevelse i världsklass och vågar tänka nytt och är affärsmässig. Du har en förmåga att nätverka och skapa goda relationer. I din roll är du tydlig i din kommunikation, entusiasmerande och strukturerad. Vi ser gärna att du har ett stort eget driv och engagemang för att lyckas i arbetet.

Vi erbjuder dig:

En möjlighet att arbeta med marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass: Telia.
Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid.

Arbetstider:

Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till fredag mellan kl. 08.00-18.00.

Anställningsgrad:

80-100%.


Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Start:

24 April.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då intervjuer och tillsättning av tjänster kommer att ske fortlöpande. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Jonatan Eklund, jonatan.eklund@releasy.se (mailto:camilla.backelin@releasy.se).

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jonatan Eklund

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Teknikringen 6
58330 Linköping

Kontorsadress
Teknikringen 6 , Linköping

Jobbnummer
3411500

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: