Vi söker en Executive Personal Assistant till Bring!

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du den vi söker?
Vill du arbeta i en kultur som präglas av pålitlighet, mod, öppenhet, samarbete och respekt? Har du arbetat som Executive Assistant i minst tre år och känner dig trygg i en snabbrörlig miljö, då är det en bra idé att läsa vidare!

Nu söker vi en Executive Personal Assistant till koncerndirektören som ansvarar för verksamheten i Norden. Hans dagar är fullspäckade och han behöver en erfaren assistent som fungerar som ambassadör och kulturbärare på kontoret samtidigt som du med lätthet kan hantera varierande administrativa sysslor med en hög integritet.


Arbetsbeskrivning
I rollen som Executive Personal Assistant bistår och avlastar du koncerndirektören på en hög nivå och dina ansvarsområden kommer att vara:

• Koordinera ledningsgruppsmöten med agendor, protokoll och uppföljning av aktivitetsplaner
• Resebokningar för både koncerndirektör och övrig ledning
• Upprätta och följa upp koncerndirektörens årshjul (styrelsemöten, bolagstämmor etc)
• Mailhantering, svara och följa upp mail
• Kalenderhantering, planera och boka möten samt eventuell framtagning av material
• Ansvar för receptionen, (inget personalansvar)
• Hantera utlägg, körjournaler, reseräkningar
• Nätverka internt, vara ett bollplank och hantera små och stora frågor från organisationen

Din profil
För att lyckas i din roll trivs du i en föränderlig miljö och du har en hög integritet.
Du har en professionell framtoning, ett positivt förhållningsätt och tycker om att ge service. Arbetsuppgifterna ställer stora krav på kommunikation, samarbete och servicekänsla.

Som person är du flexibel, prestigelös och har förmågan att prioritera. Du har arbetat som assistent i minst tre år och du känner dig trygg i rollen. Du är även noggrann, flexibel och strukturerad.

Du pratar flytande svenska och engelska och du är en van användare av Officepaketet.



Om företaget
Bring är en del av Posten Norge, en av de största logistik- och postaktörerna i Norden. Bring löser vardagslogistiken åt små och stora verksamheter i Norden och har drygt 3000 medarbetare i Sverige som brinner för att transportera, planera, leverera, lagra och kommunicera.

Varför ska du arbeta för Bring?
Du erbjuds en roll som ställer höga krav både vad gäller ditt eget inre driv, integritet och din tillgänglighet men du erbjuds även en arbetsplats där du får mycket ansvar och varierande arbetsuppgifter i en spännande bransch.

Utöver detta får du även ett mycket tätt samarbete med koncerndirektören som förlitar sig på din assistans för att vardagen ska fungera.




Övrigt
Skicka in din ansökan till Christina Stenbeck omgående. Intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten är en rekrytering med start senast den 1 september 2017.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-06-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-23
Ange följande referens när du ansöker: 2058
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Stenbeck christina.stenbeck@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10

Jobbnummer
3546662

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: