Vi söker en Executive Assistant till Tele2

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-10-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker en Executive Assistant till Tele2" (publicerad 2017-07-06) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Tele2 är en internationell mobiloperatör och vi utmanar våra konkurrenter och naturligtvis, marknaden, men i första hand oss själva.
Vi verkar på en marknad som ständigt växer och förändras och kunderna begär ständigt nya och bättre lösningar som ställer höga krav på oss.
Naturligtvis vill vi möta dessa krav och nyckeln till vår framgång kommer att vara hur vi arbetar och vilka vi är.

Tele2s arbetssätt kännetecknas av ansvar, öppenhet och förhållningssätt.
Vi drivs av hastighet, kvalitet och genom att alltid hålla ögonen på vad som är bäst för kunden. Detta innebär att alla våra medarbetare kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: att vara bäst på att skapa värde för kunderna.

Vi söker nu en assistent till vår Executive Vice President, New Growth & Strategy, och hans ledningsgrupp. Är du den vi söker?

Arbetsbeskrivning / Work Description

Hur ser din vardag ut?

Som assistent till Executive Vice President kommer du att stödja honom och hans ledningsgrupp med ett brett utbud av administrativa uppgifter i en internationell miljö i ett högt tempo.
Exempel på arbetsuppgifter är:
• Kalenderhantering
• Reseplanering och visumansökningar
• Samordning och planering av interna och externa möten, både nationellt och internationellt
• Dokumenthantering
• Reseräkningar
• Processtöd
• En stor del av rollen består även av att leda eller delta i interna projekt som exempelvis budgetarbete, interna möten, logistik kring strategimöten etc.

Vad kan Tele2 erbjuda dig?
En flexibel, lättillgänglig organisation som präglas av stark laganda, stort engagemang och tillfredsställelse, där din kompetens kommer att göra skillnad.

Stora möjligheter då vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidare utvecklingsprogram.

Vi tar hand om dig, både i din roll i företaget, men även utanför. Hos oss finns det möjligheter till flexibelt arbete och fördelar när det gäller hälsa, föräldrapenning och pension.

Din profil / Your profile

Du har erfarenhet från att arbeta som assistent i en internationell miljö och du är stolt över att leverera bra service och hög kvalitet i allt du gör.

Du har hög integritet, kan fatta beslut och du är en duktig organisatör.
Du är driven, tar initiativ och kan prioritera i ditt arbete på ett flexibelt och öppet sätt.

Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift och pratar du fler språk är det ett plus. Du har mycket goda kunskaper i Microsoft Office.

Om du har en utbildning inom ekonomi och ett teknikintresse så är det en stor fördel.

Övrigt / Other

Är du en naturlig organisatör som brinner för service och vill arbeta i en internationell miljö så tror vi att du är rätt person för oss och vi ser fram emot att träffa dig!

Om du vill veta mer om Tele2, och de som jobbar där, besök www.tele2.se/career och läs mer. Tjänsten är placerad i Kista och vi flyttar till nya fräscha lokaler den 18 nov.

I denna rekrytering samarbetar Tele2 med Inhouse och alla ansökningar hanteras via dem.

Du är välkommen med din ansökan senast den 27 oktober. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-10-14

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-27
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1760
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Stenbeck christina.stenbeck@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3105363

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: