Vi söker en administratör
Bordbirger AB / Inköpar- och marknadsjobb / Nässjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Nässjö,
Eksjö,
Aneby,
Sävsjö,
Jönköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bordbirger AB i Nässjö Hos oss får du ett varierat arbete med administrativa uppgifter som bas. Din huvuduppgift är att ta emot och behandla order från våra kunder. Du ansvarar även för vår telefonväxel och sköter företagets kundrelationer. Du sköter också olika former av utskick och uppdateringar av säljmateriel och register, både ut till kund och internt.
Som administratör hos oss ansvarar du för bland annat orderingång, telefonväxel och kundrelation. Vi ser därför att du är serviceinriktad och har ett gott ordningssinne. Du behöver ha god datorvana och grundläggande kunskaper i Word och Excel. Tal och skrift på flytande svenska och engelska är ett krav.
I övrigt krävs inga specifika förkunskaper, men utbildning med inriktning administration och/eller erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande.
Låter det som ett jobb som passar dig? Tveka då inte att höra av dig!
BordBirger AB är ett familjeföretag som grundades 1933.
Vi är ett välkänt begrepp inom möbelindustrin som förknippas med bord av mycket hög kvalité och svensk design.
Sedan starten förser vi hem och andra miljöer med prisvärda bord, som soffbord, ekbord, klaffbord, hörnbord, lampbord och konferensbord av god kvalitet.
Vi har en egen farbriksanläggning i Bodafors där vi förfogar över en synnerligen tekniskt utvecklad maskinpark och personal med såväl hantverkskunnande som teknisk utbildning. i Bodafors ligger även vårt lager och kontor.
Varaktighet, arbetstid
40%-60%
Publiceringsdatum2017-08-11Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-18
Ange följande referens när du ansöker: Administratör
KontaktKent Larsson
kent.larsson@bordbirger.se 0380370430
FöretagBordbirger AB
AdressBordbirger AB
Industrigatan 15
57162 Bodafors
KontorsadressIndustrigatan 15
Jobbnummer 3639031
Observera att sista ansökningsdag har passerat.