Vi söker 1 inköpsassistent
Luthman Smtts AB / Kontorsjobb / Haninge
2012-11-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker 1 inköpsassistent" (publicerad 2014-12-15) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Haninge,
Ödeshög,
Hjo,
Vadstena,
Boxholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Luthman Smtts AB i Haninge Tjänsten som inköpsassistent är en visstidsanställning på 3 månader, heltid. Tillträde snarast.
Luthman SMTTS AB är ett av Nordens ledande grossistföretag inom musikinstrument och -elektronik med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo, Helsingfors och Köpenhamn.
Vi är för närvarande ett 70-tal anställda inom koncernens olika divisioner och distribuerar exklusivt varumärken som Gibson, Shure, Line6, m.fl.
I arbetet med inköp ingår daglig kontakt med våra leverantörer med att förbereda, placera och följa upp beställningar. Serva lager och säljare med leveransinformation samt bokföra leverantörsfakturor mot inköp. I tjänsten ingår även andra administrativa sysslor.
Kvalifikationer: God datavana (Excel), gärna erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
Du är organiserad, serviceinriktad och har mycket god samarbetsförmåga. Det är viktigt att du kan ta egna initiativ och tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir gjorda med gott resultat. Du tycker om människor, är van att planera ditt arbete och förstår vikten av korrekt utfört arbete.
Skicka din skriftliga ansökan med CV via mejl senast den 14 november, bifoga löneanspråk.
Publiceringsdatum2012-11-08Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@luthmansmtts.seFöretagLUTHMAN SMTTS AB
AdressLUTHMAN SMTTS AB
BOX 535
13625 HANINGE
KontorsadressHANTVERKARVÄGEN 31
HANDEN
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-55502000
Jobbnummer 1387519
Observera att sista ansökningsdag har passerat.