Vi letar efter en serviceinriktad kontorsassistent

Lundin revisionsbyrå AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lundin revisionsbyrå AB i Göteborg

Lundin revisionsbyrå är en modern revisionsbyrå som ligger i vasastaden i Götebrg. Vi arbetar med revision, redovisning, skatter och konsultation kring exempelvis att starta eget.

Vi ville med vår kunskap och engagemang erbjuda, inte bara en trygghet i korrekta siffror, utan också andra mervärde för våra kunder. Vi är idag 11 medarbetare som värdesätter arbetsglädje, medinflytande och gott kamratskap.

Vi  är en revisionsbyrå som växer och nu letar vi efter en ny kollega som ska hjälpa oss att hålla ställningarna på vårt fina kontor i Vasastaden. Vi behöver någon som tar emot våra kunder och assisterar kollegor varvat med att arbeta med enklare redovisningsadministration och annan kontorsadministration. 

Rollen innefattar huvusakligen följande arbetsuppgifter:

• Assistera personalen med administrativa göromål
• Sköta registreringsärenden mot Bolagsverket
• Enklare bokförings - och sorteringsuppgifter
• Posthantering, arkivering och kopiering
• Praktiskt ansvara för kontoret - inköp av kontorsmaterial, vattna blommor, snyggt och rent kök osv.
• Ta emot besök på kontoret samt svara i växeln

Vi letar efter dig som har avslutat din gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi och/eller administration.  Vi tror att du har viss tidigare erfarenhet från ett serviceyrke och har du också tidigare erfarenhet av att arbeta med administration är det en fördel.

Vi lägger stor vikt vid att du är tillmötesgående och ger det lilla extra i mötet med såväl interna som externa besökare. Att du är serviceinriktad och ger service till såväl kunder som personal med ett leende på läpparna är också mycket viktigt för oss. Du behöver självständigt kunna sköta dina arbetsuppgifter och ta ansvar för att de utförs med gott resultat. 

För rätt person finns det möjlighet att ta mer plats och ansvar på Lundin Revisionsbyrå och därigenom utvecklas tillsammans med oss. 

Tjänsten är en tillsvidareanställning om 100 %.

Ansök redan idag då vi arbetar med ett löpande urval. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare

Publiceringsdatum
2015-11-06

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christine Strömberg 0761801006

Företag
Lundin revisionsbyrå AB

Adress
Lundin revisionsbyrå AB
Erik Dahlbergsgatan 11
41126 Göteborg

Kontorsadress
Erik Dahlbergsgatan 11

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2516110

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lundin revisionsbyrå AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lundin revisionsbyrå AB: