Verksamhetschef till Aleva Sverige AB
Clockwork Umeå AB / Sjukvårdschefsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clockwork Umeå AB i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Örnsköldsvik eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-08-31Om företagetAleva är ett växande företag med stora visioner. Vi vill skapa framtidens omsorg genom nytänkande och ett tydligt fokus på att leva - inte bara överleva. Med hjälp av våra engagerade medarbetare tar vi oss närmare vår vision varje dag. Företaget grundades 2013 och bedriver idag hemtjänst i Umeå tätort samt Holmsund-Obbola. Vi är ett ambitiöst team med positiv atmosfär som arbetar tillsammans för att leverera omsorg i världsklass. För mer information gå in på
www.alevaomsorg.se .
Vi söker nu dig som vill vara med och skapa framtidens äldreomsorg tillsammans med oss. Drivs du av att få vara med och utveckla arbetsmetoder och skapa en miljö som motiverar medarbetare och främjar hög kvalitet i omsorgen? Har du dessutom ett starkt kundfokus och trivs med förändring och utveckling? Då tror vi att Aleva är din nya arbetsgivare.
ArbetsuppgifterSom verksamhetschef hos oss på Aleva har du ansvar för vår hemtjänstdel där din roll är att leda, samordna och utveckla verksamheten. Du kommer att följa upp och utvärdera arbetet, samt ansvara för ekonomi, kvalitet, arbetsmiljö och personal. Genom ditt kvalitetsansvar säkerställer du och följer upp att kvaliteten är i enlighet med gällande lagar och Socialstyrelsens förordningar. Du kommer att arbeta verksamhetsnära där ett stort fokus kommer att ligga på att utveckla arbetet inom verksamheten tillsammans med personalgrupperna och ägarna. Som stöd har du två samordnare/planerare. Förutom all intern personal, så kommer dina kontaktytor utåt att vara mot Alevas kunder, anhöriga, biståndshandläggare samt övriga samarbetspartners.
ProfilVi söker dig som har en vård- eller beteendevetenskaplig högskoleutbildning, exempelvis socionom, personalvetare, eller sjuksköterska. Detta arbete kräver också att du har tidigare erfarenhet från tjänst som enhetschef i hemtjänsten, personlig assistans eller annan offentlig verksamhet där ekonomi-, personal-, och verksamhetsansvar har ingått. Du är inte bara en bra ledare utan har även en god administrativ förmåga och ett strukturerat arbetssätt.
För att passa hos oss är det viktigast att du är prestigelös, engagerad och har en genuin vilja att arbeta med människor. Hos oss råder en personlig atmosfär med korta beslutsvägar och möjlighet till stor frihet under ansvar. Det är också viktigt att du är driven, orädd, förändringsbenägen och en riktig problemlösare. För att lyckas tror vi att det är viktigt att du har en entusiasmerande personlighet, där du är social och smidig gentemot din omgivning. Du gillar helt enkelt att skapa och bibehålla goda relationer. Rollen innebär att du har mycket ansvar och det är viktigt att du har ordning och reda. Du bör vara både strategiskt och operativt lagd, en visionär och en förvaltare i ett.
Förutom din personlighet är det viktigt att du har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, på svenska och engelska. Du har goda datakunskaper och körkort.
I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Elin Wiklund, på tfn: 0733-51 27 11.
Ansök med CV och personligt brev via
www.clockworkpersonal.se . Vi arbetar löpande med rekryteringsprocessen, men ansök senast den 20 september.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-20
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 820
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Wiklund 0733-512711
FöretagClockwork Umeå AB
AdressClockwork Umeå AB
Kungsgatan 52
90326 Umeå
KontorsadressKungsgatan 52, Umeå
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2412026
Observera att sista ansökningsdag har passerat.