VD-Assistent till snabbt växande företag i Göteborg!
KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Vi söker nu en ambitiös administratör som vill assistera vVD på växande företag inom fordonsbranschen! Vill du arbeta i en bred roll där ingen dag är sig andra lik? Är du flexibel, professionell och har skinn på näsan? Är du tillgänglig omgående? Hör då av dig till oss!
Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund i Mölndal. Tjänsten är till sista augusti med goda möjligheter till förlängning.
Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I den här rollen stöttar du företagets Vice VD med administrativa arbetsuppgifter som fölajnde:
• Förbereda inför och efter möten
• Föra protokoll under möten
• Hantera känsligt och konfidentiellt material
• Bevara relationer med blivande och befintliga kunder och leverantörer
• Boka transporter
• Förbereda och skapa marknadsmaterial
• Vid akuta ärenden köra material mellan olika arbetsplatser inom Göteborg.
• Övrigt administrativa arbetsuppgifter
Kvalifikationer
Eftersom rollen innehåller både högt och lågt söker vi dig som är prestigelös och flexibel. Vi ser att du har minst två års erfarenhet som antingen receptionist, back-office, VD-assistent, administratör eller andra kontorsrelaterade roller. Utöver att du tidigare arbetat i en stöttande funktion söker vi dig som gillar att ta ansvar, har hög prioriteringsförmåga och är noggrann i ditt arbete. Eftersom du är vVD:s högra hand innebär rollen många kontaktytor, därför behöver du vara professionell, kommunikativ, servicemedveten och en riktig glädjespridare!
I tjänsten behöver du kunna tala svenska och engelska obehindrat. Du arbetar dagligen i Officepaktet och behöver vara trygg i samtliga program.
Övrigt
Start: Omgående
Längd: 30 augusti med möjlighet till förlängning
Vart: Göteborg
Arbetstider: Heltid
Vi påbörjar rekryteringsprocessen omgående, så skicka in din ansökan redan idag!
Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2019-02-27ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-10
Ange följande referens när du ansöker: 3649
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Berggren 031-711 98 00
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 4638274
Observera att sista ansökningsdag har passerat.