VD-assistent / Exekutive Assistant / administrator
Bravura Sverige AB / Assistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla assistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-04-12Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i lite mer än ett år. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos bolaget.
Om företagetBolaget är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knytpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.
Dina arbetsuppgifterI rollen arbetar du i en bred administrativ roll. Som VD-assistent ingår arbete med administrativ support men även med mindre egna projekt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är främst kalender- och mejlhantering, boka resor och hantera utlägg, faktura- och inköpshantering, planering och support kring interna samt externa möten men också support vid onboarding av nya medarbetare. Vid behov stöttar du även ledningsgruppens arbete och är en så kallad "go-to-person" och är där behjälplig med att svara på frågor och hitta lösningar.
Som person ser vi att du trivs i en roll med många kontaktytor, du är bra på att organisera och prioritera. Du är som person lösningsorienterad och har en "can-do"-attityd. Du gillar att arbeta självständigt samtidigt som du också är delaktig i teamets gemensamma arbete.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• 2-3 års arbetslivserfarenhet som assistent med ett administrativt fokus
• Goda kunskaper i Microsoft Officepaketet och tillhörande applikationer
• God systemvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du uppskattar frihet i din arbetsroll där du ges möjlighet att ta initiativ och utveckla befintligt arbetssätt. Du räds du inte att ta egna initiativ för att nå dit du vill. Vidare är du strukturerad i ditt arbetssätt då du är mån om att göra ett bra arbete. Som person är du öppen för förändringar och har viljan att anpassa ditt arbetssätt utifrån behov och förutsättningar.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: VD-assistent, assistent, Exekutive Assistant, telekom, Office manager, Microsoft Office, Solna, Stockholm, heltid, konsult
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Elin Dahlqvist
elin.dahlqvist@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6532540
Observera att sista ansökningsdag har passerat.