Vaktmästare sökes omgående till kund i centrala Stockholm
Manpower / Vaktmästarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vaktmästarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi tror på människor och den kraft som uppstår när vi samarbetar. Vi är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande möjligheter som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Vad som tidigare var omöjligt, är nu mänskligt möjligt.
Publiceringsdatum2014-03-25Dina arbetsuppgifterFör uppdrag hos kund söker vi omgående en vaktmästare/internservicemedarbetare.
Som internservicemedarbetarekommer du ha ett rörligt och varierande arbete där man arbetar självständigt med både planerade och akuta uppdrag. Du kommer ha flertalet olika arbetsuppgifter såsom:
• Intern och extern post- och godshantering såsom sortering och utdelning
• Service och underhåll av kopieringsmaskiner, bindningsmaskiner och annan utrustning som förekommer vid kontor
• Inköp av material och varor såsom kontors-och städmaterial
• Diverse reparationer och underhåll av lokalerna och kontaktperson för anlitade hantverkare.
• Handlägga ärenden som anmäls via ärendesystem.
• Planera och aktivt delta vid omflyttningar av kontor inkl möbelflytt.
• Hantering av pappers- och återvinningsstationer.
• Arbetet innebär stöd och service till personal och studenter med löpande skötsel, underhåll och reparationer av skolans lokaler och inredning.
• Iordningsställande av lokal och teknik i lokaler samt sköta AV-utrustning.
• Sköta det löpande underhållet av kopiatorer och skrivare.
• Planering inför kommande flytt samt själv flytta kontorsinredning. Arbete kan vara fysiskt krävande och tunga lyft förekommer.
• Agera back-up till övriga lokalservice under ombyggnationen.
• Bemanna helpdesk.
Uppdraget är på 100% med arbetstiderna kl08:00-17:00.
Du kommer att bli anställd av Manpower och uthyrd till kund.
Vem är du?
• Du har gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Erfarenhet och kunskap av ärendehanteringssystem
• Goda kunskaper i officepaketet och av felrapportering i ett IT-baserat system
• Kunskaper i svenska och engelska, såväl i muntlig som i skriftlig kommunikation
• Social och lyhörd eftersom du har daglig kundkontakt.
• Förmåga att planera och självständigt utföra dina arbetsuppgifter
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMikaela Ahvenainen 084523366
FöretagManpower
AdressManpower
Jobbnummer 1818861
Observera att sista ansökningsdag har passerat.