Utvecklande roll som administratör till internationellt företag

Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Nu söker vi på Perido en koordinerande och noggrann administratör till en av våra kunder, ett företag som levererar lösningar inom det trafiktekniska området. Här får du chansen att få in en fot i en spännande bransch och förvärva goda erfarenheter inför en fortsatt karriär inom projektområdet. I denna roll arbetar du strax norr om Stockholms innerstad.

Detta är en i högsta grad administrativ funktion där du bidrar till att projektmålen uppfylls genom att sköta de administrativa arbetsuppgifterna samt säkerställa att arbetet utförs i enlighet med uppsatt standard och policies. Du ser över kontraktsadministration och kontrollerar samt hanterar projektdokumentation med hjälp av verktyget Sharepoint. Vidare bistår du projektledarna med rapporter och analyser avseende status i projekt, kostnader med mera. För att lyckas med rapportering och analys av den ekonomiska karaktären är det viktigt att du förstår vad de olika posterna innebär och hur olika händelser i dessa påverkar verksamheten.

Vi söker en positiv person som trivs i en roll i händelsernas centrum där du får stort utrymme för egna initiativ. Du gillar att arbeta i ett högt tempo och utför ditt arbete strukturerat och noggrant för att säkerställa kvalitet. Du är flexibel och tvekar inte på att hjälpa till där du behövs. Om du upptäcker att något är fel räds du inte att påpeka detta eftersom det kan vara en nyttig lärdom för framtiden. Detta är en spännande möjlighet för dig som tycker att det är roligt med projekt och har för avsikt att fortsätta utvecklas inom branschen.

Känner du dig träffad? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-03-31

Kravprofil för detta jobb
• Minst gymnasial utbildning
• Flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet av arbete med document controlling, data controlling eller project controlling
• Erfarenhet av Sharepoint eller annat dokumentationssystem
• God datorvana
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även engelska

Meriterande

• Du talar och skriver franska eller italienska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i ett (1) år. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du några års erfarenhet av administration och är redo för nästa utmaning? Trivs du i en roll där du får vara behjälplig för dina medarbetare och vara delaktig i projektprocesser? Är du samordnande, serviceinriktad och analytisk? Då är det dig vi söker!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 35132JA i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 35132JA
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3411964

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: