Utredningssekreterare
Lekebergs kommun, Administrativa / Administratörsjobb / Lekeberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Lekeberg,
Karlskoga,
Degerfors,
Hallsberg,
Storfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lekebergs kommun, Administrativa i Lekeberg Publiceringsdatum2009-11-20ArbetsuppgifterMedverka och genomföra utrednings- och planeringsarbete.
Föredra ärenden inför nämnd eller styrelse.
Medverka och initiera utveckling av verksamheten.
Samordna kommunens övergripande kvalitetsarbete.
Statistik.
I övrigt förekommande arbetsuppgifter.
KvalifikationerDu skall ha högskoleexamen med inriktning offentlig förvaltning, en mycket god förmåga att uttrycka Dig i tal och skrift samt mycket goda IT-kunskaper.
Yrkeserfarenhet, gärna från kommunal förvaltning, är meriterande men inte ett krav.
Vi ser gärna att Du även har utbildning och erfarenhet från kvalitetsledning.
Arbetstider och omfattningTillsvidare, tillträde: 2010-02-01, eller enligt överenskommelse
ErsättningLön/Sysselsättningsgrad: Heltid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-12-11
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktCarina Åkesson, 0585-811 15,
carina.akesson@lekeberg.sePeter Brändhplm, 0585-811 52,
peter.brandholm@lekeberg.seFacklig kontaktFackliga organisationer, 0585-811 00
FöretagLekebergs kommun, Administrativa
AdressLekebergs kommun, Administrativa
Bang 7
71681 Fjugesta
Jobbnummer 540743
Observera att sista ansökningsdag har passerat.