Utredningssekreterare

Lekebergs kommun, Administrativa / Administratörsjobb / Lekeberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Lekeberg, Karlskoga, Degerfors, Hallsberg, Storfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lekebergs kommun, Administrativa i Lekeberg

Publiceringsdatum
2009-11-20

Arbetsuppgifter
Medverka och genomföra utrednings- och planeringsarbete.
Föredra ärenden inför nämnd eller styrelse.
Medverka och initiera utveckling av verksamheten.
Samordna kommunens övergripande kvalitetsarbete.
Statistik.
I övrigt förekommande arbetsuppgifter.

Kvalifikationer
Du skall ha högskoleexamen med inriktning offentlig förvaltning, en mycket god förmåga att uttrycka Dig i tal och skrift samt mycket goda IT-kunskaper.
Yrkeserfarenhet, gärna från kommunal förvaltning, är meriterande men inte ett krav.
Vi ser gärna att Du även har utbildning och erfarenhet från kvalitetsledning.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare, tillträde: 2010-02-01, eller enligt överenskommelse

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-12-11
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Carina Åkesson, 0585-811 15, carina.akesson@lekeberg.se
Peter Brändhplm, 0585-811 52, peter.brandholm@lekeberg.se

Facklig kontakt
Fackliga organisationer, 0585-811 00

Företag
Lekebergs kommun, Administrativa

Adress
Lekebergs kommun, Administrativa
Bang 7
71681 Fjugesta

Jobbnummer
540743

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lekebergs kommun, Administrativa

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lekebergs kommun, Administrativa: