Utredare
Tidaholms kommun / Administratörsjobb / Tidaholm
2013-03-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Utredare" (publicerad 2014-12-18) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Tidaholm,
Falköping,
Hjo,
Skövde,
Tibro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tidaholms kommun i Tidaholm Individ- och familjeomsorgsavdelningen söker en socialsekreterare till barn- och ungdoms- och familjegruppen. Arbetsuppgifterna som utredare innebär i huvudsak bedöma inkomna anmälningar samt att med utgångspunkt från inkomna anmälningar och ansökningar utreda barns behov av stöd.
Individ- och familjeomsorgsavdelningen består av tre grupper; en ekonomigrupp med fyra socialsekreterare, en vuxengrupp med två socialsekreterare, en barn- och ungdoms- och familjegrupp med fem socialsekreterare, en familjerättssekreterare och fyra behandlingsassistenter. I organisationen finns också en assistentgrupp bestående av tre administrativa assistenter.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Tillträde snarast.
Publiceringsdatum2013-03-08KvalifikationerSocionomutbildning eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Kommunen tillämpar individuell lönesättning, ange löneanspråk i ansökan.
Ansökan skall ha inkommit senast 2013-03-25
Vi tar endast emot ansökan via vår hemsida
www.tidaholm.se under lediga jobb eller direkt på
https://web1.reachmee.com/I009/tidaholm/se/ .
Välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBengtHöglander, Socialchef 0502-60 62 25
bengt.hoglander@tidaholm.seHelenaJohansson, IFO-chef 0502-60 62 24
helena.johansson@tidaholm.seFöretagTidaholms kommun
AdressTidaholms kommun
Tidaholms kommun, Kommunledningskontoret
52283 Tidaholm
Jobbnummer 1488269
Observera att sista ansökningsdag har passerat.