Utläggsadministratörer till Swedbank

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Östersund
2024-12-20


Visa alla administratörsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige

Är du en självgående, noggrann person som gillar att utveckla och förbättra arbetsplatsen? Då kan det vara just dig vi söker när Swedbank söker en utläggsadministratör.

Publiceringsdatum
2024-12-20

Om tjänsten
Utläggsadministratör är en tjänst där du kommer att arbeta mot de olika HR funktionerna som finns inom Swedbank Östersund. På Swedbank får du en varierande roll där du får jobba tillsammans med många härliga kollegor och möjlighet till personlig utveckling. Arbetsuppgifterna kommer att vara att utföra kontroller av utläggsräkningar samt bygga upp processer. Även viss del support och administration mot HR området.

Arbetstiderna är dagtid.

Om dig
Vi söker dig som gillar att lära sig nya saker. Som både gillar att jobba strukturerat samt vill utveckla arbetsplatsen genom att komma med nya idéer och arbetssätt. Du är social, bra på att kommunicera och har viss datavana. Det är även viktigt att vara noggrann och ansvarstagande då tjänsten kräver både samarbete och att kunna arbeta enskilt.

Vi ser att du som söker har eftergymnasialutbildning inom ekonomi, HR eller liknande alternativ arbetslivserfarenhet som kan bedömas likvärdig. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med förbättring eller implementeringar av nya arbetssätt inom ekonomi.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som utläggsadministratör på Swedbank är ett konsultuppdrag med start under januari och med en tjänstgöringsgrad på 100%. Uppdraget är planerat att pågå fram till juni.

Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande så tjänsten kan bli tillsatt innan annonsperioden löper ut. Vänta inte med din ansökan! Bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare på Adecco:

Oskar Gardeström på oskar.gardestrom@adecco.se. Jag är ledig under mellandagarna men är tillbaka i tjänst 2 januari.

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-01-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Oskar Gardeström

Jobbnummer
9076037

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: