Uthyrningsadministratör till vårt Servicecenter

Victoriahem AB / Backofficejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Victoriahem AB i Malmö, Landskrona, Kristianstad, Markaryd, Karlskrona eller i hela Sverige

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! En bekräftelse på det är att vi under 2022 både vann Kundkristallen och utsågs till Great place to work! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 39 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Nu söker vi en uthyrningsadministratör till vårt Servicecenter i Malmö, Västra Hamnen. Som uthyrningsadministratör brinner du för ordning och reda. Du kommer ha daglig kontakt med kunder och dina kollegor i förvaltningsorganisationen och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp till våra lokala uthyrare i uthyrningsarbetet och uthyrningsärenden.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Administrativa arbetsuppgifter runt uthyrningsprocessen
• Samarbeta med uthyrare
• Kontakt med bostadssökande
• Administrerar uppsägningsärenden
• Hantera överlåtelse, direktbyte samt andrahandsuthyrning
• Kontroll av anställningsintyg, lönespecifikationer och referenstagning enligt uthyrningspolicy

Som uthyrningsadministratör är du strukturerad i ditt arbete och säkerställer att de juridiska riktlinjerna följs i varje ärende. Du kommer att ingå i ett team som arbetar centralt och stöder hela förvaltningsorganisationen. Du ser det som en naturlig del av din arbetsdag att samarbeta med dina kollegor och trivs i interaktionen med andra människor. Du ser alltid till att hålla deadlines och levererar dina arbetsuppgifter med en uteslutande hög kvalitet.

Publiceringsdatum
2023-01-20

Profil
• Lägst 3-årigt gymnasium
• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Kunskaper i IT-baserade affärssystem

Vi ser det som meriterande om du som söker även har

• Relevant utbildning inom fastighetsförvaltning samt hyresjuridik
• Erfarenhet från fastighetsförvaltning
• Erfarenhet av fastighetssystemet Vitec

Så ansöker du
Du ansöker till tjänsten med ett CV och ett personligt brev där du berättar om dig själv och med motivering till varför du är rätt för den här rollen. Med hänvisning till GDPR så tar vi inte emot några ansökningar via mail utan vi ber dig att söka till tjänsten via länken nedan.

Övrig information

• Startdatum: Enligt ök
• Omfattning: Heltid
• Placering: Malmö
• Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
• Vi tillämpar löpande urval

Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Victoriahem AB (org.nr 556695-0738)

Arbetsplats
Victoriahem

Kontakt
Tobias Bernström
tobias.bernstrom@victoriahem.se

Jobbnummer
7366483

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Victoriahem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Victoriahem AB: