Utbildare i Starta Eget

Personalstrategerna AB / Personaltjänstemannajobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla personaltjänstemannajobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalstrategerna AB i Gävle, Sandviken, Söderhamn, Avesta, Falun eller i hela Sverige

Personalstrategerna är ett auktoriserat företag som finns i hela Sverige med ca 50 kontor och 170 anställda. Vi erbjuder arbetsmarknadstjänster och omställning bl.a. Program till Nytt Jobb till offentliga och privata kunder samt fackliga organisationer, förstärkt arbetsträning & rehabilitering, rekrytering & bemanning, starta eget utbildning & rådgivning.
Hos oss finns många kompe­tenser samlade bl.a. arbetsterapeuter, psyko­loger, resursvägledare. Årligen utvecklar vi ca 11 000 personer som identifierar sina styrkor och ser sina möjligheter.

Personalstrategerna i Sverige AB är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag. Verksamheten omfattar förutom uthyrning och rekrytering även rehabilitering, utbildning och jobbförmedling som privat Arbetsförmedling på olika orter i Sverige. Personalstrategerna expanderar ytterligare och söker fler engagerade medarbetare till vår utbildningsverksamhet.

Utbildare inom nyföretagande - På dessa orter : 

Bollnäs
Falun
Mora
Hudiksvall
Ljusdal.

Vi söker nu ytterligare medarbetare till vårt nyföretagarteam

Tjänstens innehåll i huvudsak

Du kommer att utbilda personer som avser att starta egen näringsverksamhet. Utbildningarna innehåller utveckling av affäridé/affärsplan, marknadsföring, företagsekonomi och företagsadministration. I rollen ingår också rådgivning inför eget företagande, bedömning av affärsplaner samt mentorskap för nyföretagare. Arbetsområdet sträcker sig i första hand över området (län/huvudort).

Kompetens

Vi söker dig som har goda kunskaper om vad det innebär att starta och driva eget företag. Kanske är du själv en entreprenör? Du har kompetens och erfarenhet av att utbilda i ämnen som företagsekonomi, marknadsföring, budgetering, juridik mm. Du har erfarenhet av att göra bedömningar av affärsplaner och företagare.

Du trivs med att möta och inspirera individer med olika behov och använder olika angreppssätt för att bidra till att affärsidéer utvecklas till lönsamma företag. Du har god näringslivskännedom och har lätt för att bygga relationer och samarbeten.

Data/dokumentationsvana.

B-körkort och egen bil är ett krav då resor i tjänsten ingår.

Vi sätter stort värde på om du har goda kunskaper i något utomeuropeiskt språk.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Som person är du målinriktad och drivs av att nå resultat. Du trivs att arbeta i en ständigt föränderlig miljö, har en inre trygghet samt en god förmåga att se möjligheter i alla situationer.

Tjänstens omfattning kan vara heltid, deltid eller behovsanställning.

Tjänstgöring på andra orter kan bli aktuellt.

Tillsättning sker löpande 

Vid frågor kontakta Susanna Lundström Regionsansvarig

0761-810 042

susanna.lundstrom@personalstrategerna.se

Ansökan via vår hemsida: www.personalstrategerna.se under rubriken "Lediga tjänster"

Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Ta chansen till ett utvecklande jobb i ett expansivt och spännande företag!

Publiceringsdatum
2013-10-03

Arbetstider och omfattning
Heltid/deltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-10-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Susanna Lundström

Företag
Personalstrategerna AB

Adress
Personalstrategerna AB
Fristadstorget 8A
63220 Eskilstuna

Jobbnummer
1668404

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalstrategerna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalstrategerna AB: