Undersköterskor, visstid, till Hemtjänst område 4, Knäred & Hish

Laholms kommun / Undersköterskejobb / Laholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Laholm, Båstad, Halmstad, Örkelljunga, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Laholms kommun i Laholm

Nu söker vi på Laholms kommun två undersköterskor för visstidsanställning till hemtjänsten i Knäred och Hishult.

Om Laholms kommun
I Laholm blåser det medvind! Här råder tillväxt och inflyttningstakten ökar stadigt. Med ett unikt läge vid havet i södra Halland, angränsande till såväl Skåne som Småland, är Laholm en attraktiv plats att både bo och arbeta på.

Kommunen har ett unikt landmärke - Laholmsbukten med Sveriges längsta sandstrand. Därför är buktens kontursymbol och logotyp för Laholms kommun. Med blå yta och båge för Laholmsbukten, en vit strandlinje och ett grönt bälte för inlandet vill vi på ett enkelt sätt förmedla kommunens attraktiva sidor. Här finns livskvalitet i många former med stränder, branta skidbackar, milsvida cykelleder och Hallands äldsta stadskärna.

I Laholms kommun med cirka 2 000 medarbetare är ledorden glädje, mod, delaktighet, engagemang och gott föredöme. Vår värdegrund genomsyrar all verksamhet och vi arbetar för att vara en utvecklande och professionell service- och myndighetsorganisation.

Vill du vara en del i vår utveckling? Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetsplatsen
Hemtjänstområde 4 består av det geografiska området Knäred och Hishult och täcker ett stort område ute på landsbyggden. Hemtjänsten har lokal både i Knäred och Hishult och beroende på behovet kan man ha placering i både Knäred och Hishult.

Publiceringsdatum
2021-09-23

Dina arbetsuppgifter
Arbetet som undersköterska innbär att du utför omvårdnad, serviceinsatser samt delegerade sjukvårdsinsatser inom äldreomsorgen. I arbetet ingår även dokumentation samt ett nära samarbete med övriga proffesioner.

Kvalifikationer
Vi söker dig som ser ett gott bemötande som en självklarhet, är flexibel som person och ser din arbetsplats som ett team där alla hjälps åt. Du har examen från omvårdnadsprogrammet samt godkänt betyg i svenska 1 (A) eller svenska som andraspråk och samhällskunskap 1 (A) eller motsvarande äldre utbildning. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. B-körkort krävs.

Vi ser gärna att du bifogar personligt brev och cv.

Anställningsform
Allmän visstidsanställning t om 2022-02-28. Sysselsättningsgrad deltid 80%

Tillträdesdagen
enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Upplysningar
Kontaktuppgifter
Mikael Mårtensson
Enhetschef
Område 4
tfn: 0430 - 158 10
mob: 072 - 571 48 65

Fackliga upplysningar
Fackliga företrädare nås via Laholms kommuns växel 0430-150 00

Sista ansökningsdag
2021-10-15

Referenser
Vi vill inte att du lämnar referenser direkt i din ansökan, dessa kan i stället komma att begäras in vid ett senare tillfälle.

Information till annonssäljare
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Logga in/skapa en användare innan du fyller i din ansökan
Vi erbjuder ett utvecklande arbete och friskvård i olika former samt tillämpar rökfri arbetstid.

Vi verkar för att alla medarbetare ska ha lika rättigheter och möjligheter och vi välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, funktionsnedsättning, sexuell läggning, ålder, religion eller annan trosuppfattning.

Varaktighet, arbetstid
Deltid 80% Allmän visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Laholms kommun

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Laholm:2021:255".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Laholms kommun (org.nr 212000-1223)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
5989136

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Laholms kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Laholms kommun: