Undersköterskor Äldreomsorgen Marks Kommun, tillsvidareanställni - Marks kommun, Socialförvaltningen - Apotekarjobb i Mark
Undersköterskor Äldreomsorgen Marks Kommun, tillsvidareanställni
Marks kommun, Socialförvaltningen / Apotekarjobb / Mark
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla apotekarjobb i Mark, Härnösand, Timrå, Sundsvall
Visa alla jobb hos Marks kommun, Socialförvaltningen i Mark

Det finns få kommuner i Sverige som kan matcha Marks kommun och vi växer på alla håll och kanter. Här finns ett rikt näringsliv med världskända företag i olika branscher - med plats för fler att förverkliga sina drömmar. I Mark finner du hög livskvalitet, trygghet för alla och fantastiska naturupplevelser. Till Mark är det alltid nära från Göteborg, Borås och Varberg.

Av Marks kommuns drygt 34 000 invånare, så arbetar nära 3 400 personer i kommunens olika verksamheter. Här finns för- och grundskola på de flesta orter, högstadium på fem olika platser och gymnasium centralt i kommunen. Kinna som är kommunens administrativa centrum är utsedd till Sveriges grönaste ort.

Vi hoppas att just du är talangen som tillsammans med oss utvecklar och bygger en hållbar kommun för framtiden. Det här är därför mer än en jobbannons - det är ett erbjudande om ett bättre liv präglat av utveckling och laganda.


Publiceringsdatum
2020-11-30

Arbetsuppgifter
Detta är ett arbete för dig som ser möjligheter hos individen, har ett stort tålamod och ett intresse av att arbeta med människor.
Hos oss arbetar du självständigt i samarbete med kollegor och andra professioner för att stötta och ta tillvara
på individens egna förmågor och resurser i dennes vardag.
Du utför omvårdnad och hälso- och sjukvårdsuppgifter utifrån vårt planeringsverktyg. Datorn är ett centralt arbetsredskap, och det är därför nödvändigt att du har god datavana, samt att du har goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift.
Kunskaper inom det finska språket är meriterande till vissa tjänster.
Du är med i en förändringsbenägen organisation genom att olika digitala lösningar införs och du får ombudsroller som specialiserar och utvecklar just dig som medarbetare. Du skall ha omvårdnadsutbildning eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren finner likvärdig. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet så som samarbetsförmåga, ansvarstagande och initiativförmåga. Till många av tjänsterna krävs att Du har körkort och god körvana. I arbetet ingår dag, kväll och helgtjänstgöring. Vi söker just nu främst medarbetare till följande orter; Kinna, Fritsla, Skene, Horred, Björketorp och Sätila. Du kan komma att arbeta på andra enheter vid behov.


Kvalifikationer
Omvårdnadprogrammet eller annan utbildning/erfarenhetet som arbetgivaren anser likvärdig

B-körkort för bil
Till hemtjänstgrupper är körkort för bil ett krav



ÖVRIGT
Vi som jobbar inom Marks kommun utvecklar gemensamt vår tillsammanskultur genom att vi är engagerade, omtänksamma och utvecklande, till långsiktig nytta för individ och samhälle.

Som arbetsgivare främjar vi lika rättigheter, skyldigheter och möjligheter för alla medarbetare och värdesätter de kvaliteter som mångfald och en jämn könsfördelning kan tillföra verksamheten.

Marks kommun erbjuder olika personalförmåner såsom ex. attraktivt friskvårdsbidrag, rabatterat årskort på Västtrafik, kostnadsneutral miljöbil, hyrcykel, pensions- och semesterväxling samt i förekommande fall flexibel arbetstid. Vi har också bra kommunikationer mellan ex Göteborg, Borås, Varberg och det är lätt att parkera om du kör bil.

Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Marks kommun, Socialförvaltningen

Jobbnummer
5467494

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Marks kommun, Socialförvaltningen: