Tysktalande orderhanterare!
Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du en lämplig logistikutbildning, erfarenhet av orderhantering och kan tyska? Då har vi på Adecco Office & HR ett spännande uppdrag för dig! Uppdraget är på ett internationellt företag i Älvsjö inom industriell automation. Uppdraget startar i augusti och sträcker sig ett år framåt.
Hur ser din arbetsdag ut?
Till vår kund som är ett internationellt företag inom industri automatition söker vi en orderhanterare/logistiker. Som orderhanterare ta du emot order via mail, telefon och SAP -system. I jobbet ingår mycket kundkontakter, särskilg med tysktalande kunder. Detta är en roll som innebär många kontakter där service står i fokus!
Vem trivs här?
Du som har erfarenhet av logistik och orderhantering kommer att känna igen dig. Du som har arbetat mycket i SAP eller flera liknande system kommer att lära dig dina uppgifter snabbt. Är du van vid att arbeta med OEM-kunder ? Då har du goda förutsättningar för att ha förståelse för flödet och processernat! Har du goda kunskaper i engelska och tyska så kommer du att få användning för dessa i den internationella miljön som arbetsplatsen är. Är du självgående, serviceminded och har viljan att lära dig och utvecklas kommer du att bli en uppskattad kollega!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag som ska tillsättas i slutet av autusti och beräknas pågå under ca 1 år.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel: 08-598 98154. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-06-16Arbetstider och omfattningHeltid Heltid, 6-12 månader
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-07-15
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCilla Orban 08-59898154
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Jobbnummer 1911052
Observera att sista ansökningsdag har passerat.