Tysktalande Customer Support till Zaver
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-06-16Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Zaver.
Om företagetZaver är en snabbväxande fintech-startup som utvecklar innovativa betalningslösningar för att påskynda revolutionen av mobila betalningar. Ett första steg i Zavers resa är att ersätta fysiska kortläsare och äldre kassor med en blixtsnabb upplevelse. Deras vision är att bli länken mellan begagnade varors värld och nya varor. De brinner för ny teknik och kundupplevelser. Som ett nästa steg i deras utvecklingsresa är siktet inne på Tyskland och den tyska marknaden. Zaver har kontor beläget på Sveavägen och är idag 20 medarbetare.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer Support ansvarar du för kontakt med kunder per telefon, chat och mail. Ditt huvudansvar är att ha kontakt med tyska kunder och arbetar med Zavers tjänster i Tyskland. Du tar emot inkommande samtal från företagets kunder och användare samt har ett proaktivt arbetssätt genom att analysera mönster och kundtransaktioner. Då kundnöjdhet är viktigt för Zaver för du vidare verkliga kundinsikter till produktutvecklingsteamet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Mycket goda kunskaper i tyska och engelska i tal och skrift, meriterande med svenska
• Tidigare erfarenhet inom en kundservicerelaterad roll är meriterande
I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt läggas vid personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad och mån om att alltid sätta kunden i fokus. För att trivas i rollen är du snabbtänkt, vågar ta mycket eget ansvar och är orädd inför att testa nya idéer och tillvägagångssätt. Du har en vilja att jobba i en snabb, föränderlig och spännande miljö. Vidare har du lätt för att samarbeta med andra, samtidigt som du är trygg i din yrkesroll.
Övrig information:
Start: Slutet av sommaren
Plats: Sveavägen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Customer Support, kundtjänst, kundservice, heltid, direktrekrytering, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Malin Erson
malin.erson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6751148
Observera att sista ansökningsdag har passerat.