Trönnberg & Co Förvaltnings AB rekryterar och expanderar!

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vår kund, Trönnberg & Co Förvaltnings AB, växer och söker nu en medarbetare för anställning på heltid till en kombinerad roll, ekonomiassistent/hyresadministratör. Trönnberg & Co förvaltar till största delen privata fastighetsägare samt vissa aktiebolag, bostadsrättsföreningar och andelshus. Fastigheterna består mestadels av bostadshus i Stockholms innerstad, men även kontors- och affärsfastigheter. Företaget har ca 25 medarbetare och förvaltar idag drygt 120 fastigheter. De sitter i nya ljusa lokaler vid Stadions idrottsplats.

Publiceringsdatum
2020-08-03

Dina arbetsuppgifter
Trönnberg & Co expanderar och söker därför dig som vill vara med och bidra till fortsatt framgång. Din roll kommer vara varierad men med stort fokus på ekonomi. Du kommer att stötta redovisningsteamet med traditionella ekonomassistentuppgifter (ca 70%) samtidigt vara en tillgång för gruppen som arbetar med hyresadministration (ca 30%).

Dina främsta arbetsuppgifter kommer därför att bestå av;

• Kontering samt enklare bokföring
• Avstämningar
• Avisering, hyror och avgifter
• Panter och överlåtelser

Bakgrund
Vi söker dig som har arbetat som ekonomiassistent i minst två år och har erfarenhet av lättare bokföring samt avstämningar. Du behöver inte kunna hela det ekonomiska flödet men du bör ha en grundförståelse eller utbildning i Bokföring 1 och 2 samt kanske arbetat på en mindre byrå där du sett allt från ax till limpa. Har du också arbetat med hyresadministration och hyresjuridik är detta mycket meriterande, likaså om du arbetat i fastighetssystemet Vitec.

För att lyckas i denna roll är det viktigt att du sätter kunden i centrum och det är en självklarhet att alltid agera serviceinriktat och leverera i tid samt med hög kvalité. Som person har du en god kommunikativ förmåga, hög arbetsmoral och är prestigelös. Du strukturerar effektivt upp ditt arbete och trivs bra med att både ha arbetsuppgifter som du sköter självständigt men också i samarbete med andra. Vi lägger stor vikt på inställning/attityd. Vi letar efter en person som är driven, engagerad, serviceminded och lagspelare som lyssnar in.

Om företaget
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-08-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1337".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Jobbnummer
5308489

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: