Telenor söker nya kundtjänstmedarbetare i Göteborg!

Manpower AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Telenor i Göteborg söker nya kollegor som vill jobba som kundservicemedarbetare! Här erbjuder vi dig möjligheten att skaffa dig ovärderlig arbetslivserfarenhet inför framtiden samtidigt som du får chansen att arbeta med roliga och utmanande uppgifter. Låter det kul? Skicka in din ansökan så fort du kan!

Vad kan vi erbjuda dig?

Du kommer att arbeta i Göteborgs härligaste team som har roligt på jobbet och utanför. Du kommer även att ha en teamledare som alltid är på plats och stöttar upp dig och dina kollegor.

Att jobba i Telenors kundservice

Det dagliga arbetet går först och främst ut på att svara på inkommande frågor från kunder. Anställningen inleds med en fullbetald utbildning och en introduktion så att du ska kunna sköta ditt arbete på ett exemplariskt vis!

Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat att:

* ansvara för kundsupport över telefon
* ge teknisk support
* arbeta med förbättringsförslag till befintliga kunder
* enklare felsökningar
* arbeta med merförsäljning

Vem är det vi söker?

Vi söker dig som är social, driven och framåt. Vidare tror vi att du är organiserad i din yrkesroll och att du motiveras av att få arbeta med människor. Har du jobbat med kundtjänst eller serviceyrke sen tidigare ser vi det som ett stort plus!

"Attrahera motiverad och inspirerande personal som med stort engagemang skapar mervärde och fantastiska upplevelser för våra kunder, när de hjälper dem att hålla kontakten med de och det som betyder mest.

Att leverera med kvalitet och effektivitet, samt att stödja våra kunder när de använder digitala lösningar är vår grund."

Detta är en vision och ett mål för uppdraget och för alla anställda på företaget, därför läggs stor vikt vid din personlighet! Engagemang, empati och effektivitet är drag som kommer naturligt för dig. Du är även lösningsorienterad så att Telenors kunder får den absolut bästa lösningen på deras frågor och problem. Eftersom du kommer att mätas genom kundernas feedback är det viktigt att du trivs med att jobba mot uppsatta mål.

Telenor jobbar ständigt med att utveckla kundnöjdheten med hjälp av de modernaste digitala kanalerna.

Sök tjänsten i dag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta Maria Grüner på maria.gruner@manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail.

Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract

Publiceringsdatum
2020-03-13

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Manpower AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "0b74d15a-87a5-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Manpower AB (org.nr 556348-1588)

Jobbnummer
5148723

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: