Telefonist/kundkommunikatör till Coors uppdrag för Region Stockholm 75%

Coor Service Management AB / Kundservicejobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Vi erbjuder ett arbete som har en samhällsbärande funktion. Har du ett genuint intresse för att ge service, har en lösningsfokuserad, har hög arbetsmoral och positiv attityd så kan detta vara ett arbete för dig.

Om rollen
Som telefonist/kundkommunikatör i våra uppdrag för Region Stockholm, kommer du att vara den första som möter kunden när de ringer till tex Karolinska universitets sjukhuset. I rollen kommer du att hantera en stor mängd inkommande samtal tillsammans med dina kollegor på plats men även ensamarbete kan förekomma. Det här är en roll som gör skillnad på riktigt där du dagligen hjälper både inringande och vårdpersonal.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Svara på inkommande samtal
• Lotsa samtal vidare till rätt destination på ett serviceinriktat och effektivt sätt
• Hantera inkommande akutlarm enligt rutin
• Hantera jourlistor
• Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
• Vara aktiv i förbättringsarbetet mot kund genom att löpande komma med förbättringsförslag för våra kunder och vår egen verksamhet.

Den här tjänsten bemannas alla årets dagar mellan 07.00-21.00 enligt schema och det är möjligt att komma in med schemaönskemål. Vi erbjuder en 75% tillsvidare tjänst med 6 mån provanställning. Uppstart av tjänsten är så snart som möjligt och en första introduktion och utbildning av arbetet genomförs första veckorna, helst på heltid.

Vår kandidat
Du har tidigare erfarenhet från en telefoniroll eller en serviceinriktad roll som till exempel handel, kundsupport eller restaurang. Din svenska och engelska är mycket god i tal och skrift och du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn, samt ha en god förståelse för samhällsuppbyggnaden i Sverige. Vi ser att du har god datavana och har du dessutom erfarenhet från att arbeta i olika system och program.

Stämmer detta in på dig?

Personliga egenskaper
Som telefonist/kundkommunikatör arbetar du med människor i fokus och är lyhörd för deras situation och behov. Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass.

Vi erbjuder
Som telefonist/kundkommunikatör får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor där varje medarbetare ses som en talang. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs - Du gör skillnad på riktigt! Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag.

Kontaktuppgifter och övrig information
För mer information vänligen kontakta gruppchef i Solna, Jenny Kowalewski 010-559 55 48 eller gruppchef i Huddinge, Peter Elvesjö 010-559 55 85

Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.

Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? kika in här https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/

Om Coor

Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

Ersättning
Lön enligt avtal Callcenter 3000 SEK i friskvårdsbidrag

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)

Arbetsplats
Coor Service Management

Jobbnummer
8480395

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: