Telefonist

Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice, Telefoni / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice, Telefoni i Göteborg, Vänersborg eller i hela Sverige

Västra Götalandsregionen

Regionservice är Västra Götalandsregionens interna serviceleverantör. Vi levererar överenskomna högkvalitativa servicetjänster så att Västra Götalandsregionens förvaltningar kan fokusera på att vidareutveckla sina verksamheter.

Publiceringsdatum
2012-09-12

Beskrivning
Telefoniservice är en del av Administrativt centrum, som är ett område inom Regionservice och våra kunder finns över hela Västra Götalandsregionen. Vi hanterar ca 32 500 anknytningar och har ca 100 telefonister som dagligen svarar på omkring 20 000 samtal fördelat på fyra telefonicentra. Som tillägg till detta hanteras ca 200 akuta medicinska larm i månaden.

Dina arbetsuppgifter
Dina främsta arbetsuppgifter är att lotsa in våra kunder i organisationen, samtalsförmedling, patientupplysning och larmhantering av medicinska och tekniska larm. Du kommer även att sköta administration och hantering av katastrofstöd, sökare, jourändringar och jourlistor. Våra arbetstider är dygnet runt hela året och därför måste du kunna arbeta såväl dag som natt och helger.

Kvalifikationer
Gymnasiekompetens och goda datakunskaper. Erfarenhet från att arbeta i telefonisystem för växel, contactcenter eller annat telefoniarbete krävs. Du ska kunna behärska svenska och engelska flytande. I rollen som telefonist är det viktigt att kunna arbeta i ett högt arbetstempo, vara flexibel och att kunna samarbeta bra med kollegor. Att vara serviceminded och ha förmågan att kunna lämna en känsla av trygghet hos våra kunder ses som en självklarhet. Det är meriterande om du har ytterligare språkvana förutom svenska och engelska.

Vi ser gärna manliga sökande!

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på http://www.vgregion.se/PV2021

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal

Arbetstider och omfattning
Timavlönad visstidsanställning 3-6 månader

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-26
Ange följande referens när du ansöker: 2012/2551
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sektionschef Marianne Wadefalk, 0768-44 74 08

Facklig kontakt
Vision: Ingegerd Hermansson, 073-444 53 30

Företag
Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice, Telefoniservice gbg

Adress
Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice, Telefoniservice gbg
Diariet, Regionens Hus
54287 Mariestad

Jobbnummer
1338189

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice, Telefoni

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice, Telefoni: