Telefoniförvaltare

Borlänge kommun, Verksamhetsstöd/Kundcenter och kommunikation / Supportteknikerjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Borlänge kommun, Verksamhetsstöd/Kundcenter och kommunikation i Borlänge

I Borlänge lever du bland trevliga människor, då är det enkelt att trivas. Borlänge kommun arbetar för att ge bästa möjliga service till Borlängeborna. Verksamheten är uppdelad i fyra sektorer; bildningssektorn, samhällsbyggnadssektorn, sociala sektorn samt sektorn för verksamhetsstöd. Som Telefoniförvaltare arbetar du på IT-enheten som tillhör sektorn för verksamhetsstöd.

Publiceringsdatum
2016-01-08

Arbetsuppgifter
Vår värdegrund är en ledstjärna i vår dagliga verksamhet, -Jag finns här för Borlängebon, - Jag gillar utmaningar, - Jag möter varje människa med öppenhet.
Vi behöver förstärka vår förvaltningsorganisation för telefoni i Borlänge Kommun. Din uppgift blir att fortsätta bygga denna organisation samt delta i en servicefunktion för att hantera mobiltelefoni och ge service till kunderna inom Borlänge Kommunkoncern. Din uppgift blir även att utveckla telefonianvändandet inom kommunen samt tillhandahålla statistik till verksamheterna.
Det innebär också att administrera Borlänges växellösning och svarsgrupper, att beställa och leverera telefoner och abonnemang till kunder.
Arbetet består även i att samverka med övriga kommuner i Dalarna i telefonifrågor.
Vår telefoniplattform baseras på en Centrex/Trio lösning som är gemensam för alla Dala kommuner.
Även andra arbetsuppgifter kan förekomma.

Kvalifikationer
Du har relevant högskoleutbildning eller erfarenhet inom området som kan bedömas som likvärdig.
Att du har erfarenhet av Centrex/Trio är meriterande
Vi ser gärna att du har erfarenhet att sätta upp Callcenter och Contactcenter både tekniskt men även ur ett rutinperspektiv.

ÖVRIGT
Borlänge kommun har beslutat att ej ta emot bifogade filer till ansökan utan att ni endast söker via det standardiserade ansökningsformuläret. Vi kommer kontakta dem vi önskar skall komplettera sin ansökan med exempelvis intyg/betyg.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Borlänge kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via länken digitalt och inte på annat sätt.

Välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har Borlänge kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Enligt överenskommelse. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. .

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-17
Ange följande referens när du ansöker: A532218
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Eva Bjurling, IT-chef 0243-66638
Vision 0243-66100

Företag
Borlänge kommun, Verksamhetsstöd/Kundcenter och kommunikation

Adress
Borlänge kommun, Verksamhetsstöd/Kundcenter och kommunikation
Röda vägen 50
78181 Borlänge

Kontorsadress
Stadshuset 78181 Borlänge

Jobbnummer
2605370

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Borlänge kommun, Verksamhetsstöd/Kundcenter och kommunikation

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Borlänge kommun, Verksamhetsstöd/Kundcenter och kommunikation: