Teknisk support till Ledvance

Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-08-21

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Ledvance.

Om företaget
Ledvance är ett världsledande företag inom allmänbelysning och vi erbjuder ett brett utbud av LED-armaturer, LED-ljuskällor samt lösningar för smarta hem, både till privatkunder och proffskunder. Ledvance bygger på förtroendefulla samt långvariga kundrelationer och ett kraftfullt distributionsnätverk över hela världen. Företaget har omfattande kunskap och förståelse för belysningsmarknaden, tekniktrender och kundernas förändrade behov. Ledvance mål är att bli en global ledare inom belysningsindustrin och förändras därför snabbt och anpassar sig till marknaden. Företaget levererar till över 140 länder och ägs av kinesiska MLS Co. Det moderna huvudkontoret för, Ledvance i Sverige, ligger i Globenområdet i Stockholm och på företaget i Sverige jobbar idag ca 27 medarbetare.

Dina arbetsuppgifter
Som teknisk support arbetar du i en kombinerad roll med säljstöd, kundsupport och som produktspecialist. Du ger teknisk support till säljare, slutkunder, grossister och installatörer, och ditt huvudområde innefattar främst LED-armaturer. Du samarbetar med kollegor både i Sverige och i andra länder. Du hanterar även inkommande reklamationer, felsöker och återkopplar till alla inblandade. Du har ett stort intresse och engagemang för nya produkter och förmedlar vidare denna kunskap till dina kollegor. Du är ansvarig för kundtjänstens andra linje där kollegorna i första linjen lägger över ärenden som kräver en större teknisk förståelse.

Du är en del av kundservice och sales support som är ett sammansvetsat och engagerat team där ni delar kunskap med varandra.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Ge teknisk support
• Ansvar för reklamationer
• Tekniskt produktansvarig
• Produktutbildning internt och externt
• Behovsanalyser i samband med produktutveckling

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tekniskt intresse, teknisk kunnighet och nyfiken på ny teknik
• Certifierad elektriker eller erfarenhet från branschen
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Goda kunskaper i Excel

Du får energi av att umgås med nya människor, är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. Som person är du den som alltid ställer upp och stöttar andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller ej. Därtill gillar du att jobba i en dynamisk organisation där det ofta sker förändringar, och har inga problem att skifta synsätt och prioriteringar. Du gillar problemlösning och anstränger dig alltid för att kunna leverera bästa möjliga lösning. Som person är du nyfiken och stimuleras av att ständigt lära dig ny kunskap.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Moa Liljendahl
moa.liljendahl@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8044677

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: