Teknisk support / Supporttekniker / Tekniker / B2B
Bravura / Supportteknikerjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Växjö,
Emmaboda,
Ljungby,
Älmhult,
Värnamo eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-05-06FöretagetFöretaget hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader, vilket ger den bästa kundupplevelsen, hög kvalitet i näten och en kostnadseffektiv verksamhet. De är ledande inom kommunikationslösningar och gör stora satsningar för att bygga ut den fasta och mobila infrastrukturen i Sverige.
Företaget söker nu medarbetare till deras supportteam på kontoret i Växjö. Uppdraget är på minst ett år och är en del av vår personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos företaget.
Dina arbetsuppgifterI rollen som teknisk support ansvarar du för att supportera stora företagskunders användare. Du arbetar i ett ärendehanteringssystem och du hanterar en bredd av ärenden som varierar i omfattning och komplexitet. Du supporterar främst över telefon, där exempel på ärenden är behörighetsfrågor, problem med att öppna filer och att återställa program samt förlorade data. Du tillhör ett team och avdelningen präglas av god gemenskap, ett starkt tekniskt intresse och stor kunskap kring produkterna. Här erbjuds du att arbeta gentemot stora företagskunder i ett team med kompetenta kollegor, där ni arbetar tillsammans för att skapa en god kundnöjdhet.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom kundservice och/eller som teknisk support
• Du talar svenska såväl som engelska obehindrat
• Meriterande är teknisk eftergymnasial utbildning samt kunskaper inom Microsoftprodukter
Vi tror att du som söker är en person med tekniskt intresse som trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och självständigt strukturera och driva ditt arbete framåt. Du lockas av en social roll och du har förmågan att skapa goda relationer och du motiveras av att ge god service till dina kunder. Att agera problemlösande ser du som motiverande och du har intresset samt förmågan att fördjupa dig i problem. Vidare ser du möjligheter i förändring och du trivs i en roll som innebär förändrade direktiv och varierad arbetsbelastning.
Övrig information:
• Det här är ett långsiktigt konsultuppdrag på minst 12 månader med mycket god chans till förlängning.
Start: Enligt överenskommelse (Omgående önskvärt)
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Supporttekniker, teknisk support, tekniker, kundservice, kundtjänst, konsult, heltid, Växjö
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabrielle Svensson
gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0780
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4770478
Observera att sista ansökningsdag har passerat.