Teknisk support / Kundservicemedarbetare / 1 st line support ti
Bravura / Butikssäljarjobb / Sundsvall
2016-12-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk support / Kundservicemedarbetare / 1 st line support ti" (publicerad 2017-01-03) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Sundsvall,
Timrå,
Härnösand,
Kramfors,
Hudiksvall eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-12-12FöretagetTelia Company hjälper miljontals människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt genom att tillhandahålla nätanslutning och telekommunikationstjänster. De har i dagsläget verksamhet i Norden, Baltikum, Ryssland, Turkiet samt i Spanien. Telia Company erbjuder dig en stor spelplan med lokal, internationell och kulturell mångfald där dina idéer värderas högt och belönas. Vidare erbjuder de goda utvecklingsmöjligheter där du får vara med på en spännande resa i deras förändringsarbete. I Sundsvall är du en del av ett engagerat team som arbetar med support både för kollegor internt och Telias företagskunder.
Dina arbetsuppgifterSom en del av support-teamet hanterar du inkommande samtal och mail gällande Telias molnbaserade växellösning Touchpoint. Ditt fokus är ge bästa möjliga service till både kollegor och kunder. Telia genomgår en stor förändringsresa och din roll är viktig för att Telia ska kunna leverera företagslösningar i toppklass.
Kvalifikationer• Gymnasieexamen
• Vi ser gärna att du har erfarenhet av service, sälj eller andra kundrelaterade arbeten
• God datorvana
• Du håller god svenska och engelska i både tal och skrift
• Du har grundläggande teknisk kompetens med ambitionen att utvecklas inom området
Som person är du intresserad av tekniska lösningar och kan på ett pedagogiskt sätt kommunicera med kunder och kollegor för att hjälpa dem med funktionerna i Touchpoint. Du är engagerad och nyfiken och ser detta som en chans att utvecklas inom telekombranschen.
Övrig information:
Start: 2017-01-23
Plats: Sundvall
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Support, kundservice, kundtjänst, IT, telekom, teknisk support, telefonsupport, Telia, Sundsvall, Touchpoint, 1 st line support.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJenny Persson
jenny.persson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 2281
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3207619
Observera att sista ansökningsdag har passerat.