Teknisk support
Shimano Nordic Cycle Aktiebolag / Kontorsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shimano Nordic Cycle Aktiebolag i Uppsala Vi söker en person till vår tekniska support. Denna person kommer att ingå i ett team bestående av fyra personer som har hand om teknisk support i Sverige, Norge och Finland.
I tjänsten ingår att;
• Ge teknisk support via telefon och mail till våra kunder och säljare.
• Vidarebefordra servicebulletiner och annan teknisk information till övrig personal.
• Årligen hjälpa till vid tekniska utbildningar för våra kunder.
• Hjälpa till med översättning och korrektur av tekniska manualer.
• Sköta daglig kontakt med våra leverantörer rörande tekniska frågor mm.
• Hjälpa till med hantering av reklamationer, både bedömning, kreditering och återrapportering.
Du är tekniskt kunnig och intresserad och har god erfarenhet av cykelprodukter. Eftersom vi har kunder även i Norge och Finland bör du också ha lätt för att uttrycka dig på engelska i både tal och skrift.
Som person är du utåtriktad och kreativ med en positiv inställning och god verbal förmåga. Du bör ha grundläggande datakunskaper.
Sänd din ansökan senast den 29 februari till:
stefan.ekwall@shimano-eu.comVid frågor angående tjänsten kontakta Stefan Ekwall, 018-561610 eller Kevin Bladh, 018-561606 / kbl@
shimano-eu.com
Tjänsten är en tillsvidare anställning.
Publiceringsdatum2008-02-18Anställningstyp/arbetstider8.00-17.00
ErsättningMånadslön
KontaktStefan Ekwall, 018-561610, 0708-620625,
stefan.ekwall@shimano-eu.com , OEM Sales Manager
Så ansöker duVi tar emot ansökan via epost:
stefan.ekwall@shimano-eu.comFöretagSHIMANO NORDIC CYCLE AKTIEBOLAG
BOX 177
75104 UPPSALA
Telefonnummer: 018-561600
KontorsadressULLS VÄG 39
UPPSALA
Jobbnummer 133504
Observera att sista ansökningsdag har passerat.