Teknisk serviceadministratör, Envac Scandinavia

Addilon AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2013-09-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk serviceadministratör, Envac Scandinavia" (publicerad 2013-10-20) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Addilon AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

Envac är ett av de ledande miljöteknikföretagen i Sverige. Företaget uppfann sopsugstekniken i början av 60-talet och idag finns systemet installerat över hela världen - i bostadsområden, affärscentra, stadskärnor, industrikök, sjukhus och flygplatser. Envac är världsledande inom området och har över 38 kontor i 21 länder i Europa, Mellanöstern, Asien, Nord- och Sydamerika och Australien.

Envacs sopsugslösningar innebär en hållbar, miljöriktig hantering av avfallet då systemet införlivas med övrig infrastruktur, som exempelvis elektricitet, avlopp, fjärrvärme, fjärrkyla och vatten och därigenom eliminerar all öppen, manuell hantering. De miljö- och effektivitetmässiga vinsterna med tekniken är avsevärde i synnerhet för områden med stora avfallsmängder och höga hygienkrav.

2012 omsatte Envac 1 100miljoner kronor. Antal anställda är drygt 600 personer. VD för Envac AB är Christer Öjdemark.

Läs mer om Envac på www.envac.se

Vi söker nu en Teknisk serviceadministratör till vårt kontor i Hammarby Sjöstad.

Publiceringsdatum
2013-09-03

Dina arbetsuppgifter
I rollen som serviceadministratör ansvar du för att:
• ha daglig kontakt med servicetekniker, driftcentral, kunder och leverantörer
• upprätta fakturaunderlag utifrån serviceteknikers dagrapporter

Kvalifikationer
Vi söker dig som:
• har längre erfarenhet av affärssystem, där det är mycket meriterande med kunskap inom servicemodul
• har ett tekniskt kunnande och intresse
• har ekonomisk erfarenhet och förståelse
• har erfarenhet av att ta emot och administrera felanmälningar
• har erfarenhet av drifttagning av anläggningar
• har god vana att hantera Microsoft Office
• uttrycker dig väl på svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du:
• är affärsmässig
• har helikoptersyn och förmåga att se helheten
• är stresstålig kan hantera flera saker samtidigt med ett positivt förhållningssätt
• är noggrann och serviceinriktad mot såväl medarbetare som kunder
• är energisk och har förmåga att få in korrekt fakturaunderlag

Du erbjuds en nyckelroll där du blir spindeln i nätet. Vi har en platt organisation, öppen företagskultur och högt i tak. Placeringsort är Stockholm.

Registrera din ansökan snarast då urvalet sker löpande.

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lars Björk, 0738-56 30 00

Företag
Addilon AB

Adress
Addilon AB
PORTGATAN 3
63342 Eskilstuna

Jobbnummer
1643086

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Addilon AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Addilon AB: