Teknisk koordinator / First Line Support inom e-handel till Impr

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-03-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk koordinator / First Line Support inom e-handel till Impr" (publicerad 2017-03-27) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-03-15

Företaget
Med flera års samlad kunskap och erfarenhet inom e-handel har Improove etablerat sig som en ledande leverantör och partner inom e-handel. Improove fokuserar på långsiktiga samarbeten med företag som vill satsa aktivt på och utveckla sin e-handel. De arbetar idag med såväl B2C och B2B där deras kunder är allt från entreprenöriella och ägardrivna bolag till väletablerade börsnoterade bolag. Improove har en stark position på marknaden och arbetar med kunder som Gymgrossisten (Qliro Group), Urbanears, Boomerang, Stenbolaget, Marshall headphones, Stanley Security, Junkyard, Swedol, Picadeli, Tylö m fl. Improove arbetar på e-handelsplattformarna Magento Commerce och DemandWare. Två av världens i särklass starkaste plattformar för e-handel.

Improove består idag av 22 medarbetare och har sitt kontor på Kungsholmstorg i centrala Stockholm och. Då nuvarande Koordinator har klivit vidare i organsiation söker de nu att uttöka teamet med ytterligare en stjärna.


Dina arbetsuppgifter
Som First Line Support kommer du ta emot ärenden från företagets kunder. Genom ärendehanteringssystemet kommer du sedan koordinera ärenden till berörda utvecklare. Du länken mellan kunden och utvecklarna i support- och förvaltningsärenden. Som kontaktytan mot kunder är du en del av företags serviceavdelning.

De första sex månaderna kommer du arbeta sida vid sida med företagets Support & Administration Manager. Ni kommer då regelbundet ha kontakt med företagets kunder för att du ska få lära känna dem och deras system. Bolaget arbetar främst med e-handelsplattformen Magento Commerce och efter 6-12 månader finns möjligheten att bli certifierad Magento Solution Specialist. Rollen som First Line Support innebär att man får en god kännedom kring e-handel och systemutveckling, på sikt finns utvecklingsmöjligheter för dig med intresse och engagemang.


Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens,
• eftergymnasial utbildning är meriterande, gärna inom e-handel eller teknik
• Några års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av kundkontakt. Gärna inom IT och/eller administration och support.
• Meriterande om du arbetat i ett ärendehanteringssystem tidigare
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.

Som person har du ett brinnande intresse för IT och teknik och du har drivkraften att utvecklas inom området. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och ser till att driva ditt arbete självständigt framåt. Vidare har du förmågan att arbeta strukturerat för att se till att inget ärende faller mellan stolarna. Som länken mellan kunder och kollegor är du social och lyhörd i din kommunikation. Du är serviceinriktad och kan kommunicera kring problem och lösningar. Vidare är du bra på att se förbättringsmöjligheter och är inte rädd för att lyfta dina förslag.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Kungsholmen
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Support, teknik, IT, administration, ärendehantering, utvecklare, developer, e-handel, Magento, förvaltning, kunder, HTML, CSS, 1st Line, 2nd Line, e-commerce, e-commerce manager, first line support, koordinator, coordinator

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Hansen emelie.hansen@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3377587

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: