Teknisk Drift & Support
Götalandsnätet AB / Supportteknikerjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Götalandsnätet AB i Trollhättan Ta emot problembeskrivningar via E-post eller telefon, dokumentera och lösa dem strukturerat. Alternativt utreda för att därefter eskalera problem till utvecklingsavdelning eller leverantörssupporten.
Huvudsakligen handlar det om att lösa problem inom telefoni, mobila tjänster och datakommunikation. Vi ger support till både slutanvändare och Service Providers.
Vi söker en strukturerad och ansvarstagande problemlösare till vår Supportavdelning. En tekniker som stimuleras av utmaningar och har förmågan att lösa tekniska problem och få nöjda kunder. Social förmåga med kundfokus.
Du bör vara generalist men gärna ha en specialområde.
Gotanet (Götalandsnätet) är en del av Leissnergruppen där Leissner Data, som grundades 1969, är privatägt och är ett av de äldsta IT-företagen i Sverige. Gotanet, som grundades 1996, är en etablerad svensk telekommunikationsoperatör med en produktportfölj som innehåller bredband- och telefonitjänster inom Fast, IP och mobil och som erbjuds både företags- och privatkunder.
Gotanet har även en Wholesale-affär där bolaget levererar IP och mobiltelefoni till flera mindre eller nystartade Service Providers.
Gotanet använder främst system som är utvecklade av Leissner Data för telekom och kan därmed agera flexibelt och kundorienterat. Leissnergruppen har kontor i Trollhättan och Göteborg.
Varaktighet, arbetstid
Beredskap kan förekomma.
Publiceringsdatum2017-12-12ErsättningFriskvårdsbidrag
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-23
Ange följande referens när du ansöker: IT-drift & Support
FöretagGötalandsnätet AB
AdressGötalandsnätet AB
Box 912
46129 Trollhättan
KontorsadressNohabgatan 11
Jobbnummer 3848733
Observera att sista ansökningsdag har passerat.