Teamledare till Borås
Releasy / Butikssäljarjobb / Borås
2015-01-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teamledare till Borås" (publicerad 2015-06-04) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy i Borås,
Linköping,
Borlänge,
Stockholm eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Managent är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telekom, energi, bank och resor. Vi erbjuder våra anställda att utvecklas i en spännande bransch genom att vara våra uppdragsgivares röst mot kunden. Sälj finns naturligt i alla våra kundkontakter för vi vet hur viktigt det är för företagens och våra uppdragsgivares framgång.
Vi finns representerade i Linköping, Borlänge och Borås. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisation. Vi arbetar ständigt med att bevara en arbetsplats med härlig anda, energi och kamratskap där våra medarbetare trivs och brinner för det de gör. Vi tror att olikheter gör oss starkare och vår blandning av ålder, kön och etnicitet gör att vi växer och utvecklas tillsammans. Vi arbetar med trygga anställningar genom kollektivavtal med Unionen.
Till vårt kontor i Borås söker vi dig som har erfarenhet från en coachande och ledande befattning inom kundservice och drivs av att nå framgång.
Publiceringsdatum2015-01-26Dina arbetsuppgifterSom teamledare har du en ledande roll och kommer vara spindeln i det nät som gruppen har spunnit. Du leder genom exempel och har ett analytiskt öga för vad som hjälper och vad som stjälper ditt team. Du är heller inte rädd för att ta initiativ och beslut som leder gruppen mot nya höjder, även i stressiga situationer. Du arbetar målinriktat med hela teamet, analyserar och rapporterar teamets resultat och arbetar alltid för att teamet ska prestera bättre än gårdagen. Du har ett direkt personalansvar för ca 20 medarbetare, vissa med erfarenhet och andra helt nya inom området. Självklart besitter du förmågan att inspirera och lyfta andras prestationer, bygga goda och långsiktiga relationer och är en ordningsam och strukturerad person.
Vi letar efter dig som har god erfarenhet inom kundservice och gärna med erfarenhet som teamledare. Du lever och lär efter vårat mål att i varje enskild kundinteraktion leverera " den bästa kundupplevelsen". Du ser merförsäljning som en service och naturlig del av varje kundinteraktion. Vi ser att du har en inställning och ambition att inget problem är för litet, inget behov är för stort.
Kvalifikationskrav
• Lägst gymnasiekompetens
• Erfarenhet inom ledarskap och coachning inom kundservice
• God datorvana (inom Officepaketet)
• Kunskap i svenska och engelska i såväl tal som skrift
Anställningsgrad
100%, Tillsvidare
Schemaläggningen är för tillfället måndag-fredag 08:00-20:00 varannan vecka dagtid/kvällstid. Schemat kan komma att ändras beroende på projekt som du arbetar med.
ErsättningFast lön per månad
Din ansökan vill vi se hos oss omgående då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2015-03-20. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Frågor besvaras av vår Business Manager Kristoffer Gransing via mail
kristoffer.gransing@releasy.seArbetstider och omfattningHeltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristoffer Gransing
kristoffer.gransing@releasy.seFöretagReleasy
AdressReleasy
Pipers väg 28
17073 Solna
KontorsadressPipers väg 28 170 73 , Solna
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2141971
Observera att sista ansökningsdag har passerat.