Teamledare Säljadministration

TNG Group AB / Ekonomichefsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vill du jobba som teamledare för Loomis administratörer inom försäljningsorganisationen? Sök då jobbet till Loomis idag!

Till Loomis söker vi nu en teamledare för en grupp administratörer som tillhör och stöttar försäljningsavdelningen. Här kommer du få möjlighet att planera, leda och utvärdera det dagliga arbetet för att leverera bästa möjliga service till Loomis kunder. Trivs du i en roll med personalansvar och uppföljning av den dagliga verksamheten.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som teamledare kommer du ansvara för ett trevligt team på 7 personer där utveckling av organisationen och Loomis service- och försäljningsfunktion ingår i uppdraget. Här kommer du få ta ett stort eget ansvar för att uppnå resultat enligt verksamhetsplan för säljadministration.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

* Planera, leda och utvärdera det dagliga arbetet på säljadministration.
* Personalansvar avseende arbetsmiljö, medarbetarsamtal, coachning, förhandlingar med fackliga företrädare och lönesamtal.
* Rapportera statistik och resultat till biträdande försäljningschefen och tillsammans upprätta operativa och strategiska mål inom verksamhetsområdet.
* Löpande kontakt med KAM, säljare, kunder och medarbetare från övriga avdelningar.
* Upprätta och följa upp servicenivåer tillsammans med angränsande avdelningar för att nå uppsatta övergripande mål.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Loomis har kontoret i Solna och kommer till sommaren att flytta till nya lokaler i Rotebro. Kontoret i Rotebro är placerat precis vid pendeltågsstationen vilket ger goda möjligheter att pendla. Företaget är i en utvecklingsfas och det ställer krav på förändringsbenägna medarbetare. Tjänsten är på heltid och förväntas starta så snart som möjligt.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig med minst gymnasial utbildning och som har genomgått någon form av ledarskapsutbildning i yrkeslivet. Högskoleutbildning inom området ekonomi, sälj, projektledning eller administration är meriterande.

Du har tidigare erfarenhet från avtalsadministration och har arbetat som chef eller ledare inom kundtjänst, administration eller sälj i minst två år. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av bank, finans eller värdehanteringsbranschen.

Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska då du i rollen kommer ha mycket olika kontaktytor, både externt och internt. Vidare ser vi att du har god datorvana och mycket goda kunskaper i Officepaketet.

Som person är du handlingskraftig, effektiv och du har en förmåga att prioritera och skapa struktur. Då rollen har ett fokus på att leda är det viktigt att du som person är förtroendegivande och har förmågan att skapa delaktighet hos medarbetare.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-01-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Björk 0709-513569

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3257335

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: