Teamleader till Borlänge!
Releasy Customer Management / Försäljningsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borlänge,
Solna,
Stockholm,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telekom, energi, bank och resor. Vi erbjuder våra anställda att utvecklas i en spännande bransch genom att vara våra uppdragsgivares röst mot kunden. Sälj finns naturligt i alla våra kundkontakter för vi vet hur viktigt det är för företagens och våra uppdragsgivares framgång.
Vi finns representerade i Linköping, Borlänge och Borås. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisation. Vi arbetar ständigt med att bevara en arbetsplats med härlig anda, energi och kamratskap där våra medarbetare trivs och brinner för det de gör. Vi tror att olikheter gör oss starkare och vår blandning av ålder, kön och etnicitet gör att vi växer och utvecklas tillsammans. Vi arbetar med trygga anställningar genom kollektivavtal med Unionen.
Till vårt kontor i Borlänge söker vi dig som har erfarenhet från en coachande och ledande befattning inom försäljning/kundservice och drivs av att nå framgång.
Tjänsten är på vår kundserviceavdelning där det gäller att leverera den bästa kundupplevelsen - varje dag!
Publiceringsdatum2016-09-15Dina arbetsuppgifterSom teamledare har du en ledande roll och du är inte rädd för att ta initiativ och beslut som leder gruppen mot nya höjder. Du arbetar målinriktat med hela teamet, analyserar och rapporterar teamets resultat och arbetar alltid för att teamet ska prestera bättre än gårdagen. Du har ett direkt personalansvar för ca 20 medarbetare där vissa har erfarenhet och andra är helt nya inom området. Självklart besitter du förmågan att inspirera och lyfta andras prestationer, bygga goda och långsiktiga relationer och är en ordningsam och strukturerad person.
Vi letar efter dig som har god erfarenhet inom kundservice/försäljning och gärna med erfarenhet som teamledare. Du lever och lär efter vårt mål att i varje enskild kundinteraktion leverera "den bästa kundupplevelsen". Vi ser att du har en inställning och ambition att inget problem är för litet och inget behov är för stort.
Ansvarsområden
• Huvudansvar för teamets lönsamhet
• Huvudansvar för kvalitet och att alla agenter har rätt kunskapsnivå
• Uppföljning av sjukfrånvaro och annan frånvaro
• Personalansvar för samtliga agenter i gruppen
• Delvis ansvar för kontakten med uppdragsgivare
• Delvis ansvar för rekrytering och resursplanering i gruppen
• Ansvar för trivsel och arbetsmiljö i gruppen
Kvalifikationskrav
• Lägst gymnasiekompetens
• Erfarenhet av ledarskap och coachning främst inom kundservice/försäljning
• God datorvana
• Kunskap i svenska och engelska i såväl tal som skrift
Anställningsgrad
100%, provanställning som kan leda till en tillsvidareanställning
ErsättningFast lön
Låter det intressant?
Välkommen med din ansökan omgående då vi kommer att intervjua fortlöpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Frågor besvaras av vår platschef Sebastian Andersson via mail
sebastian.andersson@releasy.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSebastian Andersson
FöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Kupolen 107
78170 Borlänge
KontorsadressKupolen 107, Borlänge
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3050083
Observera att sista ansökningsdag har passerat.