Team Manager till Kalmar - Vikariat
GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Kalmar,
Göteborg,
Stockholm,
Solna,
Östersund eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.
Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.
Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seSom vikarierande Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Som Team Manager är dina främsta verktyg i arbetet coachning och medlyssning. Utöver detta innefattar arbetet som Team Manager även medarbetaresamtal, uppföljning, verksamhetsplanering samt utbildning.
Som Team Manager har du ansvaret för försäljningen inom ditt team och vi lägger stor vikt vid din förmåga att entusiasmera, motivera och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Du rapporterar till Operations Manager.
Du är:
• Driven person med erfarenhet av försäljning och kundservicearbete.
• Strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar.
• Resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål.
• Positiv och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.
Du har:
• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska
Meriterande är:
• Kunskaper i arbetsrätt
• Tidigare ledarerfarenhet
• Ledarutbildning
• COPC kännedom
• Erfarenhet av att coacha inom försäljning
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande.
Vad erbjuder vi?
• Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.
• Friskvårdsbidrag
• Massagebidrag
Som medarbetare hos GoExcellent får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching.
Goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär.
Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till GoExcellents positiva arbetsklimat!
Fri frukt och kaffe
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2015-10-22ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-16
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Stenqvist, HR Business Partner
rekrytering@goexcellent.comTommy Andersson, Operation Manager +46 70 296 55 04
FöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Borgmästaregatan 5
39235 Kalmar
KontorsadressBorgmästaregatan 5
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2492165
Observera att sista ansökningsdag har passerat.