Team Leader inom kundtjänst sökes till Epassi!

Studentconsulting Sweden AB (Publ) / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Studentconsulting Sweden AB (Publ) i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Tycker du det är roligt att leda en grupp? Har du lätt för att samarbeta, är initiativtagande, strukturerad och bra på att kommunicera? Läs vidare, då har vi en tjänst för dig!

Epassi är Nordens ledande mobilbetalningslösning för personalförmåner och har idag mer än 1,5 miljoner användare, varav 595 000 av dem i Sverige. Epassis syfte är att boosta välbefinnande i vardagen, vilket de gör genom en app där olika erbjudanden kombineras.

Epassi söker nu en Team Leader till deras kundtjänstavdelning för att leda ett externt kundtjänstteam med konsulter under deras peakperiod. Du kommer att arbeta i en miljö med god struktur, hög målsättning och i ett team med stark laganda i centrala Stockholm.
De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att:
• arbetsleda samt ha personalansvar för ett kundtjänstteam på ca 10-12 personer
• driva/coacha teamet mot dagliga mål
• vara one-point-of-contact mot ordinarie teamledare på Epassis kundtjänstavdelning samt jobba i ett nära samarbete för att säkerställa kvalitet och kunskap inom det externa kundtjänstteamet
• hantera kundtjänstärenden via mail och telefon samt granska friskvårdskvitton
• ansvara för posthantering

Du kommer att arbeta som konsult hos oss på StudentConsulting, vilket innebär att du är anställd via oss men arbetar hos vår kund Epassi. Du kommer bli en del av och leda ett härligt kundtjänstteam där man hjälps åt och jobbar mot satta mål. Arbetstiderna är förlagda vardagar kl. 8-17 på Epassis kontor, där uppdraget förväntas starta från 1 september 2022. Vid frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Julia, på julia.edholm@studentconsulting.com.


Publiceringsdatum
2022-06-08

Profil
Vi söker dig som har en avklarad gymnasieutbildning samt har några års erfarenhet som team leader inom kundtjänst eller liknande. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har en god kommunikations- och samarbetsförmåga, samt även god system- och datavana. Som person är du initiativtagande, strukturerad och positiv. Du är stresstålig, har lätt att lära och är självgående i ditt arbetssätt. Du är lösnings- och detaljorienterad och motiveras av att arbeta samt leda andra gentemot tydliga deadlines. I rollen är det viktigt med god kommunikation, arbetsledande förmågor samt att kunna driva ett team framåt under en hektisk period. Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval sker löpande.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 mån eller längre

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Studentconsulting Sweden AB (Publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Studentconsulting Sweden AB (Publ) (org.nr 556674-7449)

Arbetsplats
StudentConsulting

Kontakt
Julia Edholm
julia.edholm@studentconsulting.com

Jobbnummer
6725270

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Studentconsulting Sweden AB (Publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Studentconsulting Sweden AB (Publ):